حماس:

صهیونیست‌ها به دنبال فرار از تعهدات توافق هستند

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که صهیونیست‌ها به‌دنبال فرار از تعهدات توافق هستند و همچنان کارشکنی می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 06March 2024

صهیونیست‌ها به دنبال فرار از تعهدات توافق هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، درحالی‌که در سایه مانع‌تراشی صهیونیست‌ها هنوز هیچ یک از مذاکرات مربوط به آتش‌بس در غزه و بحث تبادل اسرا به نتیجه ملموسی نرسیده است، جنبش حماس با صدور بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که ما انعطاف‌پذیری لازم را برای رسیدن به توافقی که منجر به توقف تجاوزات دشمن علیه مردم ما شود، از خود نشان دادیم، اما اشغالگران همچنان طفره می‌روند و کارشکنی می‌کنند.

حماس در این بیانیه تاکید کرد که ما به گفت‌وگو از طریق برادران میانجی با هدف دستیابی به توافقی که خواسته‌های مردم فلسطین و منافع آن‌ها را محقق کند، ادامه خواهیم داد.

جنبش حماس در ادامه اعلام کرد که رژیم اشغالگر به دنبال فرار از تعهدات توافقی است که منجر به آتش‌بس دائمی، بازگشت آوارگان فلسطینی به مناطق خود، خروج نیرو‌های اسرائیلی از غزه و تامین نیاز‌های مردم فلسطین می‌شود.

از سوی دیگر الجزیره به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی شد که آمریکا پیش نویس قطعنامه‌ای را در شورای امنیت توزیع کرده که از برقراری آتش بس در غزه به مدت ۶ هفته حمایت می‌کند.

به گفته این منابع، پیش نویس قطعنامه آمریکا خواستار آزادی تمام «گروگان‌ها» (اسرای اسرائیلی در غزه) پس از موافقت همه طرفهاست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار