دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

شهادت خادم جمهور، نشانه قبولی خدمات خالصانه‌اش بود

سرهنگ محمدحسین‌زاده با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش، تصریح کرد: خبر شهادت خادم جمهور، نشانه قبولی خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت‌های موثر و شبانه‌روزی ایشان و همراهان‌شان بود.
کد خبر: ۶۶۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ - 20May 2024

شهادت خادم جمهور، نشانه قبولی خدمات خالصانه‌اش بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ پاسدار «روح‌الله محمدحسین‌زاده» رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور با صدور پیامی، ضمن تسلیت درگذشت شهادت‌گونه حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی به خانواده آن‌ها، آحاد ملت ایران، خادم الشهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: خبر شهادت خادم جمهور، نشانه قبولی خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت‌های موثر و شبانه‌روزی ایشان و همراهان‌شان بود.

متن پیام دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت خادم جمهور شهید سرافراز آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان‌شان در سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور را به خانواده محترم این شهیدان، آحاد ملت ایران، خادم الشهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.

شهید رئیسی و همراهان‌شان، در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خادمی جمهور و در راه آبادانی و خدمت به مردم به مقام شهادت نایل آمدند و نامی ماندگار از خود بر جا گذاشتند.

بی‌تردید این سانحه و خبر شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت‌های موثر و شبانه‌روزی ایشان و همراهان‌شان بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار