امام جمعه لامرد:

مانوس شدن با فرهنگ شهدا زندگی انسان را متحول می‌کند

حجت‌الاسلام «آزاد» گفت: مانوس بودن با شهدا و دعا کردن و دل بستن به شهدا و خواندن نماز اول وقت بهترین مسیری است که می‌تواند زندگی یک انسان را متحول کند و باید این مسیر شهدایی را پیمود.
کد خبر: ۶۳۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ - 08December 2023

ارتباط و مانوس شدن با شهدا، زندگی انسان ها را  متحول می کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام محمدجواد آزا امام جمعه شهرستان لامرد در مراسم عمومی و شهدایی که امروز با حضور تابوت شهید گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه لامرد برگزار گردید شهداء و خانواده شهدا و رزمندگان را چشم و چراغ ملت دانست و اظهار داشت: جلسات بزرگداشت شهداء یاداور خاطرات شهداست، و تک تک شهدا زنده اند و باید با شهدا ارتباط گرفت.

وی افزود: اگر نتوانیم با شهدا ارتباط بگیریم مقصر ما هستیم نه شهداء، و باید با این شهید عهد و پیمان بست زیرا خداوند تک تک اعمال ما را به خوبی می فهمد.

حجت‌الاسلام آزاد بیان کرد: مانوس بودن با شهدا و دعا کردن و دل بستن به شهدا و خواندن نماز اول وقت بهترین مسیری است که می تواند زندگی یک انسان را متحول کند و باید این مسیر شهدایی را پیمود.

وی گفت: شهدا زنده اند و باید بتوانیم با این زنده های عالم ارتباط بگیریم و خیلی از پدران و مادران شهدا به زنده بودن فرزندان خود در منزل اذعان می کنند.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: شهدایی که از جان و جسمشان گذشتند و خیلی از اتفاقات عالم را مدیریت می کنند باید خودمان را به شهدا بسپاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار