با صدور پیامی؛

سردار کارگر شهادت‌ آیت‌الله «رئیسی» را تسلیت گفت

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت‌ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و هیات همراهش در سفر به استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ - 20May 2024

سردار کارگر شهادت‌ آیت‌الله «رئیسی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و ‌جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت‌ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و هیات همراهش در سفر به استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم 

إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ 

شهادت خادم‌الرضا علیه‌السلام «آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور مردمی، جهادی و باکفایت کشورمان در حادثه هوایی به همراه وزیر امور خارجه مجاهد و فعال، امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و سایر همراهان که حقیقتا از خدمت‌گزاران واقعی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند باعث تاسف و تاثر فراوان گردید. 

خدمات مخلصانه و بی‌شائبه در مسئولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره یک مدیر بااخلاص و کارآزموده و خستگی‌ناپذیر از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والا دارد. 

حیات واقعی نزد خداوند، نقطه پایانی معراج بشریّت است که به آن مقام جز با شهادت دست نمی‌توان یافت و یقینا شهدای خدمت به این حیات دست یافتند که پاداش خدمات خود را در نزد خداوند متعال خواهند یافت. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت قدرشناس ایران، خانواده‌های داغدار این سانحه دلخراش و هیئت محترم دولت، علو درجات آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار