پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رئیسی»

سردار «مطهری» طی پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رئیسی» و همراهان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 20May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان طی پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رئیسی» و همراهان را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

(صابران) کسانی هستند که هرگاه مصیبتی به آنها رسد، می‌گویند: ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم.

شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» و دیگر خدمتگزاران به نظام مقدس اسلامی آیت الله «آل هاشم» امام جمعه تبریز، «امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان (رحمه الله علیهم اجمعین) در حادثه دردناک سقوط بالگرد، همه را داغدار کرد.

انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته روزهای تلخ بسیاری دیده اما با عنایات الهی و هدایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت مردم بزرگوار توانستیم این مصائب را به جلوه‌های ماندگار همدلی ملی و اتحاد اجتماعی تبدیل کنیم. بدون تردید این مصیبت بزرگ را نیز با تکریم به‌یادمادنی شهدای گرانقدر توسط مردم عزیز طی خواهیم کرد.

اینجانب این ضایعه بزرگ و شهادت مسئولان خدمتگزار مردم را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، هیأت دولت، خانواده محترم شهدا و مردم شریف ایران تسلیت عرض کرده و با طلب مغفرت و رحمت برای آن عزیزان، امیدوارم روح شهدا با اولیاء الهی محشور و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در روز میلادشان مهمانشان فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار