فرمانده سپاه میانه:

فعالان مجازی در خط مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن هستند

سرهنگ «بیرامی» ضمن قدردانی از بسیجیان فعال در گردان‌های سایبری، فعالیت در فضای مجازی را یکی از اولویت‌های مهم و اصلی برنامه‌های بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۶۰۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ - 01August 2023

فعالان مجازی در خط مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سرهنگ پاسدار  «محمد بیرامی» فرمانده سپاه میانه، امروز (سه‌شنبه)، در جمع فعالان گردان سایبری بسیج، با اشاره به هجمه شدید دشمن در فضای مجازی و نقش حساس افسران سایبری در مقابله با این هجمه‌ها، اظهار داشت: امروز فعالان مجازی در خط مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن هستند.

سرهنگ بیرامی ضمن قدردانی از بسیجیان فعال در گردان‌های سایبری، فعالیت در فضای مجازی را یکی از اولویت‌های مهم و اصلی برنامه‌های بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه میانه بر تقویت گردان‌های سایبری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج تاکید کرد و افزود: باید تمامی فعالیت‌های موثر بسیجیان در فضای مجازی، مورد پشتیبان کامل قرار گیرد.

سرهنگ بیرامی به اهمیت فضای مجازی و برگزاری مستمر کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی سواد رسانه‌ای برای بسیجیان اشاره کرد و متذکر شد: نقش آفرینی‌های بسیجیان در عرصه فضای مجازی، جنگ رسانه‌ای دشمنان را با شکست مواجه خواهد کرد.

کارگاه آموزشی و توانمندسازی رسانه‌ای بسیج با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت و فعالین گردان‌های سایبری و با هدف نیل به اهداف و تقویت برنامه‌های فضای مجازی با مربیگری «رضا نورزاد» یکی از مسئولین فضای رسانه سپاه عاشورا برگزار شد.

تجلیل از گردان‌های سایبری حوزه محور حوزه‌های شهید تندگویان، شهید بهشتی و خدیجه کبری سلام الله علیها سپاه میانه که عنوان گردان برتر و شایسته تقدیر را در رویداد رقابتی فضای مجازی بسیج، کسب کرده بودند، پایان بخش این همایش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار