آیت الله مظاهری شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفت

حضرت آيت‌الله العظمى مظاهرى در پیامی عروج شهادت‌گونۀ رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ - 20May 2024

آیت الله مظاهری شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حضرت آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان با صدور پیامی عروج شهادت‌گونۀ آیت‌الله رییسی  رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

سانحۀ هولناک هوایی که منجرّ به عروج شهادت‌گونۀ رییس‌جمهور خدمت‌گزار و پرتلاش، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و نیز وزیر محترم امور خارجه و امام‌جمعۀ مکرّم تبریز و استاندار گرامی آذربایجان شرقی و سایر همراهانشان، در حین خدمت گردید، موجب تأسّف و نگرانی است و امید است لطف و عنایت خاصّ خداوند سبحان و استقامت و وحدت ملّت بزرگوار ایران این حادثۀ ناگوار را جبران فرماید.

رئیس محترم جمهور، شخصیّتی متواضع و مردمی و پرکار بود که همواره شوق خدمت به ملّت را داشت و در این مسیر، تمام توان خود را مصروف نمود و ان‌شاءالله تعالی این تلاش صادقانه و صمیمانه در کارنامۀ ایشان در پیشگاه خداوند متعال و اولیاء حق«علیهم‌السّلام» به نحو احسن، مورد قبول و عنایت واقع گردد.

ضمن عرض تسلیت به ملّت شریف ایران و مقام معظّم رهبری و خصوصاً به همۀ بازماندگان و خانواده‌های داغدار، از خداوند رحمان و رحیم، رحمت و رضوان و حشر با حضرت علی‌بن موسی‌الرّضا«علیه‌السّلام» را برای آن مهاجران خدمت‌گزار و نیز صبر و اجر و تسلّا برای خاندان‌های مُصاب را مسألت کرده و امید است میهن اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی، با امداد و دعای مستجاب حضرت بقیة‌الله‌الاعظم«ارواحناله‌الفداء» از این حادثۀ پرتلاطم و دورۀ اضطراب، با پایمردی و هوشیاری و انسجام ملّی، عبور نموده و به آرامش و سربلندی و نیک‌بختی و صلاح و سداد الهی نائل آید. ان‌شاءالله تعالی.

حسين المظاهرى 

۱۱ / ذی‌القعده / ۱۴۴۵

۳۱ / اردیبهشت / ۱۴۰۳

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار