جانشین سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمانشاه

سردار «قنبری» از توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی به مناسبت سالروز عملیات بازی دراز در شهرستان‌های دالاهو، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 02May 2023

توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی به سالروز مناسبت عملیات بازی درازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «مسعود قنبری» جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز بیش از ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه استان تهیه و تحویل خانواده های نیازمند در شهرستان‌های دالاهو، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین شد.

وی عنوان کرد: مردم خطه غرب کشور خصوصا در شهرستان های غربی استان، مرزداران غیوری هستند که در دفاع مقدس و پس از آن وفاداری خود را به نظام و انقلاب و امام و رهبری ثابت کرده و زحمات بسیاری را متحمل شدند و لذا شایسته بهترین خدمات هستند.

سردار قنبری گفت: آیین گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز و همزمان افتتاحیه راهیان نور سال ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۳۵ هزار نفر از زائران سراسر کشور در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم طی روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد که در روز پنجشنبه برگزاری آیین گرامیداشت شهید شیرودی در محل یادمان این شهید در منطقه بازی دراز سرپل ذهاب خواهد بود و در روز جمعه نیز از ساعت ۶ صبح با صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز و شرکت در مراسم اصلی ادامه خواهد یافت.

این مسئول گفت: امیدواریم همانگونه که امام بزرگوار راحل، فرمودند که مردم ولی نعمت ما هستند بتوانیم در خدمت به مردم ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار