استاندار اصفهان:

روند جاری کار، کوشش و خدمت رسانی به مردم با قوت ادامه خواهد داشت

مرتضوی گفت: با تأکید بر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی روند جاری کار، کوشش و خدمت رسانی به مردم با قوت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۶۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶ - 20May 2024

روند جاری کار، کوشش و خدمت رسانی به مردم با قوت ادامه خواهد داشتبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان امروز (دوشنبه) در نشست اضطراری هماهنگی برگزاری مراسمات سوگواری و گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، ضمن ابراز تأسف و تأثر به سبب این ضایعه ناگوار، اظهار داشت: آنچه که باعث شد آحاد مردم، جریان‌ها و گروه‌ها نسبت به سانحه سقوط بالگرد حاملِ سیدالشهدای خدمت، ابراز تأثر و برای سلامتی ایشان به درگاه خداوند متعال راز و نیاز کنند سلوکی بود که ایشان در امور مختلف از خود نشان می‌دادند و در هر پست و عنوانی که قرار گرفتند یک نجابت تمام عیار را ابراز می‌کردند.

وی ادامه داد: این نجابت یکی از شاخصه‌های ویژه رفتاری این شهید والامقام بود و همین روحیات باعث شد تا افراد بسیاری پس از ارتباط نزدیک با ایشان، شیفته روحیه و حُسن خلق شهید آیت الله رئیسی شوند.

مرتضوی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی خادمی بود که نمی‌توانست رنج مردم را تحمل کند، گفت: عموم مردم به رئیس جمهور بزرگوار علاقه داشتند از این رو باید فضایی را فراهم کنیم تا هر فردی که قصد ابراز این عُلقه و محبت را دارد بتواند احساسات خود را ابراز کند.

استاندار اصفهان تأکید کرد: در ادامه مسیر نیز باید به نحوی رفتار کنیم تا تجلی این سلوک در مراسمات و برنامه‌های آینده جلوه‌گر باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت ریاست جمهوری کاملا مردمی برگزار شود، عنوان کرد: رهبری معظم انقلاب فرمودند که مردم نگران اداره کشور نباشند و هیأت دولت و مسئولان را به کار و تلاش بیشتر سفارش کردند، لذا ضمن تأکید بر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی روند جاری کار، کوشش و خدمت رسانی به مردم با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار