رئیس سازمان فضای مجازی سپاه امام رضا (ع):

تولید محتوای فاخر لازمه تبیین جریان نفاق است

«امینی‌فر» گفت: عناصر تولید‌کننده محتوا در فضای مجازی باید به فعالیت‌های خود در راستای تبیین گذشته تاریخی و حال فعلی منافقین جهت دهند.
کد خبر: ۵۵۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ - 17November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «عبدالله امینی‌فر» رئيس سازمان فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) امروز در آئین افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: در جنگ اراده‌ها قرار داریم و سازمانی که دستش به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است مدعی شعارهای آزادی‌خواهانه‌ای شده که هیچ تناسبی با این سازمان ندارد، لذا ما باید به‌عنوان عنصر تولیدکننده به این سمت و سو حرکت کنیم و گذشته تاریخی و حال فعلی این افراد را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: اگر عملیات مهندسی سازمان منافقین را در تاریخ بررسی کنیم جنایت‌هایی مرتکب شده‌اند که چنانچه شاهدان تاریخی و راویان نبودند شاید کسی باور نمی کرد، لذا این جنایات هنوز برای مخاطب خوب به تصویر کشیده نشده است.

امینی‌فر گفت: فقط با تولید محتوای فاخر می‌توان در ذهن مخاطب دهه هشتادی و نودی که هیچ ذهنیتی از جنایات جلادانی که خود را مدافعان حقوق بشر و آزادی معرفی کرده‌اند را تبیین کرد، لذا تا مادامی که تصویرسازی و تولید محتوا نشود نتوانستیم دین خود را ادا کنیم.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: فشارهایی یقینا بر ما تحمیل خواهد شد و این در تاریخ انقلاب اسلامی آشکار و نمایان است.

وی یادآور شذ: سبد مصرفی خانواده‌ها نامتوازن است یعنی توان و حجم تولید در کشور بسیار زیاد است اما آنچه به دست مخاطب می‌رسد تولیدات خارجی است.

امینی‌فر تصریح کرد: یکی از مولفه‌های مهم در عدم تولیدات فاخر، رانتی است که در این حوزه وجود دارد، یعنی سودی که از خرید و ترجمه محصولات خارجی می‌برند حاضر نیستند آن را از دست بدهند لذا مسیر تولید و پخش را در مسیرهای خاصی هدایت کردند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: در مشهد انیمیشن‌های فوق العاده‌ای ساخته می‌شود اما بیشتر قراردادها خارجی است، لذا مصرف‌کننده اصلی تولید محتوا باید به سمت سرمایه‌گذاری حرکت کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی متکی بر توان مردم است و باید به این سمت حرکت کنیم که سرمایه‌های مردم را در حوزه تولیدات فاخر افزایش بدهیم، لذا لازم است صندوق‌های خیرین و واقفین و خیرین به سمت حمایت از تولیدات فاخر انقلابی هدایت شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار