مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع):

تولید محتوا در گسترش گفتمان انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارد

«امینی‌فر» گفت: باید با تولید محتوا گفتمان انقلاب اسلامی را ابتدا به مردم و مخاطبان خود و بعد به جهانیان معرفی کنیم.
کد خبر: ۵۵۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ - 15November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «عبدالله امینی‌فر» مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) امروز در نشست خبری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در مرحله‌ استانی و استان خراسان رضوی اظهار داشت: کودک و نوجوان مخاطبان اصلی تولید محتوای غربی در لایه بازی و انیمیشن هستند و دشمن با استفاده از این ظرفیت آن‌ها را در سیطره خود قرار داده است.

امینی‌فر افزود: جبهه انقلاب اسلامی اراده کرده در این میدان نقش‌آفرینی کند چراکه از استعداد نیروی انسانی بالایی برخوردار است و توانایی رسیدن به نقطه اوج در جوانان ایران اسلامی وجود دارد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: جنگ محتوا در حال وقوع است و هر طرف سعی می‌کند با استفاده از ابزارهای تولید محتوا و محتواسازی خواسته‌های خود را تحمیل و طرف مقابل را اقناع کند.

امینی‌فر تصریح کرد: کشورهای متخاصم جدی‌تری به این حوزه ورود داشته‌اند و دست برتری برای خود در حوزه‌ی تولید محتوا قائل هستند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: ما باید بتوانیم گفتمان انقلاب اسلامی را با استفاده از این ابزارها ابتدا به مردم و مخاطبان خود و بعد به جهانیان معرفی کنیم.

وی گفت: پرچم سلطه‌ناپذیری جبهه انقلاب اسلامی بر این اصل استوار است که نه ظلم می‌کند و نه ظلم می‌پذیرد حال باید بتوانیم این گفتمان را ترویج دهیم اما با توجه به اینکه طرف مقابل ظرفیت امپراطوری رسانه‌ای را در اختیار دارد توانسته به راحتی جای شهید و جلاد را عوض کند بنابراین کار سختی پیش روی ماست.

امینی‌فر ابراز داشت: نمی‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که تمام تصویری که از جنایات گذشته در ذهن بزرگسالان ماست در ذهن کودکان و نوجوانان باشد زیرا در این حوزه‌ها و جنایاتی که منافقان داشته‌اند به خوبی کار نشده است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: امروز پرچمدار شعار زن، زندگی، آزادی کسانی هستند که دستشان به خون ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه ایران اسلامی آغشته است، در صورتی که نه هیچگاه باور داشته جایگاه زن را و نه اجازه زندگی به مردم خود داده است و نه پذیرش آزادی اختیاری را ایجاد کرده است‌.

وی در ادامه به برگزاری چهرمین رویداد تولید محتوای دیجیتال اشاره کرد و افزود: این رویداد در ۲ لایه طراحی شده، که تاکنون ۵۰ اثر دریافت و به دبیرخانه ارسال شده و رویداد بعدی مشابه سال گذشته پنجشنبه و جمعه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از ساعت ۹ صبح با حضور ۴۰ تیم برگزار می‌شود که هر تیم‌ بین ۳ تا ۵ نفر در سه رشته‌ی بازی‌سازی، اپلیکیشن و انیمیشن که در قالب کمیک‌موشن و استاپ‌موشن تقسیم شده‌اند به رقابت می‌پردازند.

امینی‌فر گفت: حضور تیم‌های بنام داوری باعث ارتقا سطح کیفی این رویداد شده است و ۲۲ تیم پویانمایی، ۸ تیم نرم‌افزار و اپلیکیشن و ۱۰ تیم بازی‌سازی که در مجموع ۴۰ تیم و ۱۴۰ نفر شرکت‌کننده در این رویداد حضور دارند که به سه گروه جایزه تعلق می‌گیرد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) عنوان داشت: رویدادهای منطقه‌ای در لایه‌های دانش‌آموزی در سطح استان نیز برنامه‌ریزی شده که تیم‌های برتر شهرهای تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، قوچان و کاشمر شناسایی و نفرات برتر اواسط آذرماه به تهران معرفی می‌شوند و امیدواریم نماینده پر افتخاری برای استان خراسان رضوی باشند.

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال با حمایت و مشارکت شهرداری، نمایشگاه بین‌المللی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای شهر مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار