صهیونیست‌ها خواهان سرنگونی «نتانیاهو» شدند

شهرک‌نشینان صهیونیست بار دیگر با برگزاری تظاهرات اعتراضی در اطراف کنست رژیم صهیونیستی خواهان سرنگونی کابینه کنونی این رژیم شدند.
کد خبر: ۶۶۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ - 20May 2024
صهیونیست‌ها خواهان سرنگونی «نتانیاهو» شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شهاب نیوز، سرزمین‌های اشغالی باز هم شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست بود.
 
بر این اساس شهرک‌نشینان صهیونیست تظاهراتی اعتراضی را در اطراف «کنست» رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
 
صهیونیست‌های معترض در تظاهرات اعتراضی خود، خواهان اجرای انتخابات زود هنگام در سرزمین‌های اشغالی، سرنگونی کابینه «بنیامین نتانیاهو» و امضای توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین شدند.
 
پیش از این نیز سرزمین‌های اشغالی بارها شاهد برگزاری تظاهرات‌های اعتراضی مشابه از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست بوده است.
 
گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار