امیر رضایی حداد:

ناوگان نظامی ایران به مرزهای دریایی آمریکا نزدیک می‌شود

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگان نظامی ایران برای نخستین بار به مرزهای دریایی آمریکا نزدیک می‌شود و این حرکت پیام خود را دارد.
کد خبر: ۱۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴ - 08February 2014

ناوگان نظامی ایران به مرزهای دریایی آمریکا نزدیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، امیر"افشین رضائیحداد" فرمانده ارشد آجا در گیلان ظهر امروز در دیدار کمیته نیروهای مسلح دهه فجر انقلاب اسلامی با آیتالله زینالعابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه نیروهای مسلح است.

امیر رضائیحداد برنامهریزی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را حضور در دورترین نقاط خواند و بیان کرد: ناوگروههای ارتش ایران اکنون از طرف آفریقای جنوبی به طرف اقیانوس اطلس در حرکت هستند.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ناوگان نظامی ایران برای نخستین بار به مرزهای دریایی آمریکا نزدیک میشود و این حرکت پیام خود را دارد.

وی برنامهریزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را طبق نظر فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح برای ایجاد اقتدار برنامهریزی ویژهای را تدارک دیدند.

امیر رضائیحداد اقتدار در آموزش را از برنامههای ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: آموزش کارکنان ولایتمدار و خدامحور از برنامههای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ارشد آجا در گیلان بر ایجاد اقتدار در سلحشوری و دشمنستیزی نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: اقدامهای خوبی در بخش پدافند و راداری انجام شده است.

وی با اشاره به توانایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن تصور نمیکرد بتوانیم در عرصههای مختلف نظامی موفقیتهایی را کسب کنیم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار