مسؤول سازندگی بسیج دانشجویی ناحیه استان زنجان خبر داد؛

اعزام دانشجویان به روستاهای محروم شهرستان‌های زنجان

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی ناحیه استان زنجان گفت: چند گروه از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد ابهر و روزبه زنجان به مناطق محروم شهرستان‌های طارم و ابهر اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ - 03September 2016

اعزام دانشجویان به روستاهای محروم شهرستان‌های زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، امین کاظمی اظهار داشت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان در فصل تابستان بر اساس برنامهریزی صورت گرفته در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این اردوها در مناطق محروم و کمتر برخوردار برگزار میشود، اضافه کرد: دانشجویان دانشگاههای مختلفی از استان زنجان چون دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و ابهر، دانشگاه زنجان، روزبه زنجان و... در این اردوها حضور دارند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی ناحیه استان زنجان تصریح کرد: در همین راستا تعداد 40 نفر از دانشجویان برادر و خواهر از دانشگاه آزاد اسلامی ابهر به مناطق روستایی شهرستان ابهر اعزام شدهاند.

کاظمی در رابطه با محل برگزاری این اردوها نیز اظهار کرد: این اردوها در روستاهای قزلجه، عبای آباد، امیر بستاق و ایوانک شهرستان ابهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور پررنگ دانشجویان در این اردوها، گفت: اردوهای جهادی در فصل تابستان همیشه مورد استقبال خوب دانشجویان در استان زنجان قرار گرفته است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی ناحیه استان زنجان ابراز کرد: این اردوها به مدت 10 روز در این روستاها برگزار خواهد شد؛ که دانشجویان در زمینههای مختلفی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار