عیادت استاندار خراسان رضوی از حاج رجب محمدزاده جانباز دفاع مقدس

استاندار خراسان رضوی با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) مشهد مقدس از حاج رجب محمدزاده جانباز 70 درصد دفاع مقدس که به علت عفونت ریه در این بیمارستان بستری است؛ عیادت کرد و در جریان روند معالجات وی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ - 16July 2016

عیادت استاندار خراسان رضوی از حاج رجب محمدزاده جانباز دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در پیبستری شدن حاج رجب محمدزاده جانباز 70 درصد دفاع مقدس در بیمارستان امام حسین(ع) مشهد، علی­رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی با حضور در این بیمارستان با این یادگار دفاع مقدس دیدار و در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

وی با آرزوی شفای عاجل برای این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس از درگاه پروردگار متعال،گفت :شهدا عظیم­ترین منشأ اقتدار و قدرت نظام مقدس اسلامی و جانبازان، شهدای زنده و سند گویای تجاوزگری دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی هستند.

رشیدیان خاطرنشان کرد: به مصداق آیات شریفه قرآن و احادیث ائمه معصومین(ع)، جانبازان باخدا معامله کرده و قطعاً پاداش آنان نیز نزد پروردگار محفوظ است.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در جامعه متضمن استمرار عزت و استقلال ایران اسلامی است، تصریح کرد: اگرچه تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن ضروری است؛ اما نه سلاح و قدرت نظامی بلکه شجاعت و دلیری رزمندگان عامل اقتدار کشور شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار