سید صولت مرتضوی خطاب به فرزندان جانباز رجب محمدزاده:

خدمت به پدری که مجاهدی در راه خدا بوده از ارزش بالایی برخوردار است

شهردار مشهد در عیادت از رجب­ محمدزاده گفت: توفیق خدمت به پدر و مادر افتخار است و اگر پدر متدین باشد این افتخار بیشتر و اگر مجاهد در راه خدا باشد نیز فزون‌تر است.
کد خبر: ۹۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ - 16July 2016

خدمت به پدری که مجاهدی در راه خدا بوده از ارزش بالایی برخوردار است

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، سید صولت مرتضوی شهردار مشهد برای عیادت از جانباز و یادگار دفاع مقدس رجب محمدزاده در بیمارستان امام حسین (ع) مشهد حضور پیدا کرد.

وی در این ملاقات خطاب به فرزندان این جانباز صبور اظهار داشت: توفیق خدمت به پدر و مادر افتخار است و اگر پدر متدین باشد این افتخار بیشتر و اگر مجاهد در راه خدا باشد نیز فزونتر است.

شهردار مشهد تصریح کرد: همانطور که اجر جانبازان از شهدا بیشتر است لذا در همین راستا خدمت به پدر جانباز توفیق فراوانی را به همراه خواهد داشت.

سید صولت مرتضوی نیز در حاشیه این دیدار اظهار داشت: این ملاقاتها بیشتر از اینکه به خاطر خود جانباز باشد به خاطر خودمان است زیرا انسانها در هر حال نیاز به تقویت معنوی دارند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان باعث تقویت روحیه معنوی من میشود و در کنار آن احساس میکنم اثرات تربیتی به همراه خواهد داشت. اولین اثر تربیتی آن است که بدانیم این انقلاب را چه کسانی  پایهگذاری کردند و چه کسانی برای تثبیت و حفظ این نظام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند و یا به درجه رفیع جانبازی نائل شدند تا ما امروز به این مناصب برسیم.

شهردار مشهد اظهار داشت: مردم ما نیز به برکات وجود این بزرگواران در فضایی آکنده از عشق، آزادی و امنیت زندگی میکنند و در واقع امنیت ایران اسلامی به برکت خون جانبازان و شهدا است.

مرتضوی ادامه داد: ما با این دیدارها تکلیف خود را در قبال خانواده شهدا و جانبازان انجام میدهیم و ما مکلف هستیم به ولی نعمتان انقلاب توجه کرده و به آنها احترام بگذاریم.

وی در پایان ابراز داشت: رجب محمدزاده از کسانی است که بخش اعظمی از جسم خود را تقدیم انقلاب کرده و سالها عارضه جراحت بر پیکر و صورت، وی را آزار میدهد. ما نیز امروز به منظور عیادت و بررسی جریان درمان وی توفیق ملاقات با این جانباز بزرگوار را پیدا کردیم.

حاج رجب محمدزاده جانباز 70 درصد، بسیجی نانوایی مشهدی است که در سال 1366 در منطقه هور بر اثر اصابت خمپاره از ناحیه سر و صورت به درجه جانبازی نایل شد و از 17 تیرماه جاری بر اثر عفونت ریه در بخش داخلی 2 بیمارستان امام حسین (ع) مشهد بستری شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار