آیین بزرگداشت جانباختگان وظیفه ارتش در کرمان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت کرمان گفت: سربازان از زمانی که به قصد حراست از مرزهای ایران اسلامی اعزام می شوند، خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ - 26June 2016

آیین بزرگداشت جانباختگان وظیفه ارتش در کرمان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از کرمان به نقل ازروابط عمومی قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، آیین بزرگداشت جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس سربازان وظیفه، صبح امروز با حضور یگان های نظامی و انتظامی وجمعی از مسئولین شهر کرمان در مسجد مرکزآموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجویی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی سازندگی، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت کرمان ضمن عرض تسلیت به  خانواده های جانباختگان اظهار داشت: این حادثه دلخراش همه را متاثر کرد و ما داغدار این عزیزان هستیم.

وی افزود: سربازان وظیفه از زمانی که به قصد حراست از مرزهای ایران اسلامی اعزام می شوند ولباس مقدس سربازی به تن می کنند، خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت کرمان ادامه داد: خدمت سربازان وظیفه در جهت نگهداری ونگهبانی از مرزهای ایران اسلامی بوده و جانباختگان در این راه، مهاجر الی الله و شهید محسوب می شوند.

اجرای مداحی توسط یکی از مداحان از دیگر برنامه های آیین بزرگداشت جان باختگان وظیفه ارتش در کرمان بود.

گفتنی است،بامداد دوم تیرماه تعداد یک دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل بین شهری کرمان که حامل سربازان مرکز آموزش 05 شهید "سرلشکر گنجوی" بود در محور سروستان- نی ریز استان "فارس" دچار سانحه شد که متاسفانه در این حادثه تعدادی از سربازان  نیروی زمینی ارتش به دیدار معبود شتافته و تعدادی نیز مصدوم شدند.

نظر شما
پربیننده ها