دادستان عمومی و انقلاب کرمان خبر داد

برخورد جدی دادستانی با ناهنجاری‌ها در ماه مبارک رمضان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با تأکید بر اینکه با ناهنجاری‌های ماه رمضان برخورد جدی خواهد شد، گفت: سه اکیپ را جهت بالابردن امینت اجتماعی و جلوگیری از ناهنجاریها در سطح شهر برقرار کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱ - 13June 2016

برخورد جدی دادستانی با ناهنجاری‌ها در ماه مبارک رمضان

به گزارش دفاع پرس از کرمان، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ارزشهای جامعه درهمه حال بایستی پاس داشته شود، افزود: با ناهنجاریهایی که در ماه رمضان اتفاق میافتد، مانند روزهخواری برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزهخواری از جرایم مشهود بوده و نیروی انتظامی بدون دستور قوه قضایی می تواند با این عمل مجرمانه مقابله کند، تصریح کرد: سه اکیپ را بهصورت شبانهروزی جهت بالا بردن امنیت اجتماعی و جلوگیری از ناهنجاریها در سطح شهر برقرار کردهایم.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان تصریح کرد: چهارشنبه هفته گذشته موفق به دستگیری باندی 21 نفره در کرمان شدیم؛ در بازجویی از اعضای این باند که پارتی به راه انداخته بودند و مشروبات الکی مصرف میکردند؛ مشخص شد این باند با هدف از پیش تعیین شده حرکت خود را آغاز کرده بود.

سالاری ادامه داد: همانطور که میدانید آمار زیادی از تصادفات مربوط به مصرف مشروبات الکلی است؛ که در ایام ماه مبارک رمضان با گرفتن تست الکل از رانندگان، به کاهش تصادفات کمک شایانی خواهد شد.

وی در ادامه درباره دستگیری شرور سابقهدار جنوب استان کرمان افزود: «آریا.ج» یکی از اشراری بود که نهتنها مرتکب چندین قتل شده بود، بلکه جرائمی همچون فرار از زندان و گروگانگیری را در پرونده خود داشته است؛ که صبح دیروز توسط سربازان گمنان امام زمان(عج) دستگیر شد.

نظر شما
پربیننده ها