در نخستین روز از هفته مقاومت و پیروزی

آیین عطرافشانی مزار شهدا با حال و هوای جشن پیروزی در قم برگزار شد

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا در نخستین روز هفته مقاومت و پیروزی و در حال و هوای سی و چهارمین جشن آزاد سازی خرمشهر و آغاز جشن های نیمه شعبان در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ - 20May 2016

آیین عطرافشانی مزار شهدا با حال و هوای جشن پیروزی در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع مقدس از قم، در نخستین روز از هفته مقاومت و پیروزی و در آستانه جشن های نیمه شعبان، نیروهای مسلح استان قم و قشرهای مختلف مردم بخصوص پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا، با حضور در گلزارهای شهدای سراسر استان، طی آیین باشکوهی مزار مطهر شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای گمنام را در غبار روبی و عطرافشانی کرده و یاد دلاورمردی های جوانان رشید این مرزوبوم در حماسه آزاد سازی خرمشهر را با شعار "ما آماده ایم" گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، این مراسم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و همچنین حضور باشکوه پرسنل نیروی انتظامی استان برگزار شد.

مشابه این مراسم از سوی فرماندهان و پایوران سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در گلزار شهدای سوم خرداد و قطعه شهدای مدافع حرم در آرامستان بهشت معصومه(س) قم برگزار گردید.

پرسنل ارتش شامل آمادگاه شهید فراشاهی و پدافند هوایی حضرت معصومه(س) نیز در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) قم حضور یافتند و به قبور مطهر شهدا در این محل، ادای احترام کردند.

همچنین مزار شهید مبارک در پردیسان قم نیز با حضور بسیجیان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) غبارروبی شد و سایر مزار شهدای گمنام مدفون در مراکز محتلف استان با حضور مسئولان مربوطه عطرافشانی گردید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار