ترامپ:

در دوران ریاست‌جمهوری من جای انگلیس آخر صف نیست

دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری احتمالی حزب جمهوری‌خواه آمریکا در جدیدترین اظهاراتش گفت، برای وی هیچ فرقی نمی کند که انگلیسی‌ها در همه‌پرسی ماه آینده میلادی تصمیم به ترک اتحادیه اروپا و یا باقی ماندن در این اتحادیه بگیرند.
کد خبر: ۸۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ - 15May 2016

در دوران ریاست‌جمهوری من جای انگلیس آخر صف نیست

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،ترامپ همچنین موضعی مخالف با اوباما که نسبت به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هشدار داده بود اتخاذ کرد. اوباما چندی پیش گفته بود، اگر انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شود، در زمانی طولانیتر به توافق تجاری جدید با آمریکا دست پیدا خواهد کرد.

با این وجود دونالد ترامپ در مصاحبهای که قرار است روز دوشنبه از شبکه آی.تی.وی آمریکا پخش شود گفت: من فکر میکنم اگر اهل انگلیس بودم احتمالا تمایل داشتم کشورم به یک سیستم متفاوت بازگردد.

وی در پاسخ به این که آیا انگلیس در صورت رسیدنش به ریاست جمهوری در اول صف برای توافق تجاری با آمریکا قرار میگیرد گفت: من نمیخواهم تعیین کنم که انگلیس در جلوی صف یا هر جای دیگر صف باشد. منظور من این است که من میخواهم با هر کس عادلانه رفتار کنم اما از نظر من این که انگلیس در اتحادیه اروپا باشد یا نباشد فرقی ایجاد نخواهد کرد.

ترامپ گفت: من خطاب به انگلیسیها میگویم که دست کم مطمئن باشید در زمان ریاست جمهوری من شما آخر صف نیستید.
منبع: ایسنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار