از ابتدای سال تاکنون؛

3هزار دانش آموز دختر همدانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: 3 هزار دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان رشته کاردانش این استان در قالب هفت کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵ - 11December 2013

3هزار  دانش آموز دختر همدانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرگرد عزتالله ستوده، مسئول بسیج دانشآموزی سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار داشت: 3 هزار دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان رشته کاردانش این استان در قالب هفت کاروان راهیان نور و از ابتدای سال جاری تاکنون عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدهاند.

ستوده افزود: دانشآموزان دختر استان همدان با حضور در مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه و فتحالمبین با رشادتهای حماسهسازان دفاع مقدس آشنا میشوند.

مسئول بسیج دانشآموزی سپاه انصار الحسین(ع) همدان ادامه داد: فرهنگیان، راوی دفاع مقدس و روحانی کاروانهای راهیان نور را همراهی میکنند و برنامههایی نظیر مداحی، روضهخوانی و یادواره شهدا برای دانشآموزان در مناطق عملیاتی برگزار میشود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مردان آسمانی در این برنامه فرهنگی بیان کرد: بسیجیان در این رزمایش جنگ تحمیلی را به تصویر میکشند تا نسل سوم از نزدیک با حماسهآفرینی رزمندگان آشنا شوند.

ستوده راهیان نور را بزرگترین برنامه فرهنگی کشور برشمرد و بیان کرد: دانشآموزان به عنوان سفیران فرهنگی هستند که آموختههای خود را در اختیار خانواده قرار داده و حتی آنان را مشتاق به حضور در این مناطق میکنند.

وی تصریح کرد: راهیان نور از برنامههای فرهنگی زودبازده است که اثر بسیار عمیقی بر روی افراد گذاشته و موجب تغییر و تحول در اخلاق و رفتار دانشآموزان میشود.

مسئول بسیج دانشآموزی سپاه انصار الحسین(ع) همدان در پایان گفت: تا پایان سال، پنج هزار دانشآموز دیگر برای بازدید از مناطق عملیاتی به این مناطق اعزام خواهند شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار