پشتیبانی از ولایت‌فقیه لازمه حفظ اقتدار امروز جمهوری اسلامی است

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌های شهدا در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در اوج اقتدار جهانی قرار دارد و در مقابل تمامی دولت‌های مستکبر جهانی ایستاده است، مادامی‌که ملت ایران پشتیبان ولایت‌فقیه باشد، این اقتدار و ابهت همچنان ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ - 21January 2016

پشتیبانی از ولایت‌فقیه لازمه حفظ اقتدار امروز جمهوری اسلامی است

به گزارش دفاع پرس از گناباد، به مناسبت سالگرد عملیات کربلای 5 و 4 مراسم گرامیداشت ۳۶ شهید گناباد که در این دو عملیات به فیض شهادت نائل آمدند در محل مسجد جامع و مصلا امام خمینی (ره) شهرستان برگزار شد.

سردار محمود باقرزاده از فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس  در این مراسم گفت: در عملیات والفجر ۸ رزمندگان ایرانی افتخاری غرورآفرین را کسب نمودند و دشمنان به این موضوع پی بردند که توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند لذا آمریکا و استکبار جهانی درصدد مذاکره با امام راحل بود اما چون ارزشها و آرمانهای امام راحل دنیوی نبود و وی با خدا معامله نمود، به درخواست آنها اعتنا نکرد و استکبار جهانی با استفاده از صدام به دنبال جبران آبروی از دست رفته خود بود لذا در عملیات کربلای 5 با تمام توان نظامی خود به میدان آمد تا ایران مقتدر را به زانو درآورد.

وی افزود: بهعنوان نمونه ۹۳ درصد سرزمین شلمچه توسط صدام و بهوسیله استحکامات دفاعی شرق و غرب مسلح شد اما رزمندگان ایران اسلامی به دلیل اعتقاد به خداوند پس از ۸ سال مجاهدت به پیروزی رسیدند.

باقرزاده به رشادتهای شهدای ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره و تأکید کرد: امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدتهای شهدا در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در اوج اقتدار جهانی قرار دارد و در مقابل تمامی دولتهای مستکبر جهانی ایستاده است و تا زمانی که ملت ایران پشتیبان ولایتفقیه باشد، این اقتدار و ابهت همچنان ماندگار خواهد بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقتدار سپاه پاسداران در دستگیری تفنگداران آمریکایی تصریح کرد: آمریکاییها با این اقدامشان میخواستند قدرت خود را به مردم و نیروهای نظامی ایران نشان دهند و رعب و وحشت ایجاد نمایند اما شکست خوردند و نیروهای مسلح کشورمان که آرمانهای الهی و تمسک به شهدا و ارزشهای والای اسلامی را در خود نهادینه کردهاند، پیروز این دسیسه دشمنان شدند.

باقرزاده ادامه داد: در عصر معاصر رعب و وحشت استکبار جهانی از ایران اسلامی به برکت روحیه شهادتطلبی مردم ایران در دوران دفاع مقدس و آمادگی آنها در دفاع از حرم آل الله است.

وی با اشاره به قرار داشتن در آستانه انتخابات اسفندماه اذعان کرد: وظیفه تکتک مردم ایران اسلامی علاوه بر حضور پرشکوه در انتخابات اسفندماه فارغ از هرگونه جناحبندی و گروهبندی سیاسی، انتخاب فردی اصلح برای مجالس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است تا این افراد در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و کوشش نمایند.

باقرزاده در پایان تأکید کرد: در شرایط کنونی کشور که دشمن تلاشهای زیادی دارد تا جریان نفوذ را در مملکت اسلامی ما سازماندهی کند، مردم عزیز کشورمان باید با توکل به خدا و داشتن توسل به ساحت مقدس ائمه معصومین(س) و حرکت در مسیر اندیشههای امام راحل و فرزندان شهید این انقلاب باید آرمانهای والای شهدا در تمامی ابعاد زندگی خود جاری و ساری کنند تا با بهره گرفتن از این اندیشهها با بینش و بصیرت  در مسیر خنثی کردن توطئههای دشمن و فراهم کردن زمینههای ظهور حضرت مهدی(عج) گام بردارند.

نظر شما
پربیننده ها