مدیران رسانه ملی به پشت صحنه سریال «غیرعلنی» رفتند

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه ۲ سیما و امین صدیقی رئیس مرکز گسترش فیلمنامه‌ نویسی صدا و سیما از پشت صحنه سریال «غیر علنی» بازدید کردند.
کد خبر: ۶۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ - 19January 2016

مدیران رسانه ملی به پشت صحنه سریال «غیرعلنی» رفتند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه ۲ سیما و امین صدیقی رئیس مرکز گسترش فیلمنامه نویسی صدا و سیما امروز از تازه ترین ساخته مهرداد خوشبخت بازدید کردند و در جریان روند تولید قرار گرفتند.

این مجموعه تلویزیونی که به تهیه کنندگی رضا جودی جلوی دوربین می رود امروز با بازی برزو ارجمند، بهاره رهنما، متین ستوده همراه بود و اساس قصه داستان رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می داند.

جعفری جلوه روند تولید این مجموعه را مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد: آنچه بیشتر باید در سازمان صدا و سیما مورد توجه قرار بگیرد داشتن یک متن مشخص و فرصت کافی برای شرایط تولید آن است. تجربه نشان داد تولیدات نزدیک به مناسبت ها و عدم زمان کافی به کیفیت کار لطمه وارد می کند و بنابراین باید از اشتباهات گذشته درس گرفت.

مینی سریال «غیرعلنی» توسط مهدی حمزه و حسین تراب نژاد در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی به رشته تحریر درآمده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار