در نشست سردار کارگر و استاندار گلستان مطرح شد؛

افتتاح موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گلستان در سوم خرداد

نشست بررسی ابعاد پروژه موزه دفاع مقدس استان گلستان با حضور سردار کارگر و استاندار گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶ - 06May 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلسه بررسی ابعاد پروژه موزه دفاع مقدس استان گلستان با حضور «علی‌محمد زنگانه» استاندار استان گلستان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد. 

در این نشست که دکتر «علی اصغر جعفری» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، «سید مهدی مهیایی» معاون عمرانی استانداری گلستان، «سرهنگ سلیم طباخی» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «محمدحامد مهدیان» مسئول امور مهندسی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان حضور داشتند در خصوص روند ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان گلستان بحث و تبادل نظر شد.

افتتاح موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گلستان در سوم خرداد/ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گلستان در اولویت پروژه‌های استان قرار دارد

تمام ظرفیت‌های کشور متعلق به مردم است

سردار کارگر ضمن تقدیر از پشتیبانی‌های همه جانبه دولت در تامین بودجه مورد نیاز و اهتمام ویژه رئیس جمهور بر اتمام پروژه‌های موزه‌های دفاع مقدس در سطح کشور از این دستاورد حقوقی استان گلستان قدردانی کرد.

سردار کارگر با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری فرهنگ جهاد و شهادت بر مردم افزود: در نظرسنجی‌های انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که اردو‌های راهیان نور و انس با شهدا و دفاع مقدس تاثیر ویژه‌ای بر نوجوانان و جوانان می‌گذارد به گونه‌ای که هفتاد درصد متحولین جوان و نوجوان، تحت تاثیر ارتباط با شهدا متحول شده اند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره فعالیت سازمان‌ها و مسئولین گفت: باید امکان‌هایی که در اختیار سازمان‌ها و دستگاه‌ها هستند برای مردم بکارگیری شوند، تمام ظرفیت‌های موجود در کشور متعلق به مردم است و کار‌های ما زمانی اثرگذار است که مخاطب داشته باشد.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان گلستان سوم خرداد افتتاح می‌شود

سرهنگ کاظمی با ارائه گزارشی از روند ساخت و ساز موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان گلستان از حمایت‌های استاندار در طول سه سال گذشته و تلاش‌های صورت گرفته برای ساخت و تکمیل این پروژه قدردانی کرد و از افتتاح پروژه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان گلستان در سوم خرداد خبر داد.

افتتاح موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گلستان در سوم خرداد/ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گلستان در اولویت پروژه‌های استان قرار دارد

پیشرفت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان گلستان در سه سال بیش از ۱۰ سال بود

سید مهدی مهیایی معاون عمرانی استانداری استان گلستان گزارشی از وضعیت پروژه و روند تخصیص اعتبارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان ارائه کرد که به نسبت سایر پروژه‌های استان، موزه وضعیت خوبی داشته است.

در ادامه معاون عمرانی استانداری گلستان با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه و روند تخصیص اعتبارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان بیان کرد: عزم دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، پیشرفت عمرانی این پروژه در سه سال گذشته بیش از ۱۰ سال اول این پروژه بوده است.

وی افزود: با حمایت و دستور استاندار گلستان موضوعات حقوقی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان گلستان به همت اداره کل دادگستری استان گلستان به صورت کامل حل شده است.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان گلستان جزو پروژه‌های اولویت دار است

در بخش دیگر این جلسه استاندار استان گلستان از رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابت فعالیت‌ها و اهتمامی که در امور مربوطه دارد تشکر و بر تلاش برای بازنمایی زندگی رزمندگان این استان تاکید کرد.

استاندار گلستان همچنین به بسیج ظرفیت‌های استانی برای برطرف کردن نواقص موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا زمان افتتاح اشاره و از خدمات مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و برخی دیگر از مدیران استانی در ساخت و ساز این مجموعه به ویژه دادگستری استان سپاسگزاری کرد. 

افتتاح موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گلستان در سوم خرداد/ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گلستان در اولویت پروژه‌های استان قرار دارد

دکتر زنگانه، استاندار گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس علی الخصوص شهدای همرزم خود در لشکر ۲۵ کربلا گزارش از روند ساخت اردوگاه استان گلستان در اردوگاه شهید باکری ارائه داد.

وی در ادامه صحبت‌ها پس از قدردانی از زحمات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: پروژه‌ی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان گلستان جزو پروژه‌های اولویت دار و مهم در استان گلستان است که در دو سفر رییس جمهور به استان گلستان نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها