بی توجهی ساکنان رفح به هشدار‌های تل آویو درباره تخلیه

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از شکست تحرکات اشغالگران برای کوچاندن ساکنان رفح به علت همراهی نکردن ساکنان با هشدار‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ - 06May 2024

بی توجهی ساکنان رفح به هشدار‌های تل آویو درباره تخلیهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: اینکه اشغالگران اعلام کرده‌اند که مناطق شرقی رفح باید از سکنه خالی شود قصد آنها برای حمله به رفح را نشان می‌دهد.

در بیانیه این دفتر تاکید شده است: دشمن فریبکار از سویی دم از مذاکرات آتش بس می‌زند، اما از حمله گسترده به رفح دست برنداشته است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با اشاره به اینکه ساکنان رفح به اطلاعیه‌های اشغالگران درباره تخلیه گوش نداده‌اند، بیان کرد: تعداد محدودی به هشدار اشغالگران توجه کرده و همچنان مراکز حیاتی در شرق رفح روند عادی خود را دارند.

در این بیانیه آمده است: همراهی محدود با اشغالگران نمایانگر اصرار ملت ما برای درهم شکستن طرح‌های اشغالگران را نشان می‌دهد و حامل این پیام است که جنایاتش در رفح نیز راه به جایی نخواهد برد. این هشدار‌های ارتش اشغالگر درست بودن موضع مذاکره کننده فلسطینی و اصرار آن بر تضمین توقف جنگ را نشان می‌دهد. ادعای اشغالگران درباره ربط دادن موضوع به عملیات مقاومت در کرم ابوسالم مردود است و شهر رفح از روز اول در معرض کشتار جمعی قرار دارد و تا این لحظه ۲۰۰۰ شهید داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار