ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه «رفح» را صادر کرد

ارتش رژیم صهیونیستی در دویست و سیزدهمین روز جنگ غزه دستور داده تا فلسطینی‌ها فورا «رفح» را تخلیه کنند.
کد خبر: ۶۶۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳ - 06May 2024

ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه «رفح» را صادر کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌وسیزدهمین روز خود شده و اشغالگران همزمان به مناطق مختلف نوار غزه حمله می‌کنند.

ارتش اسرائیل دستور داده است فلسطینی‌ها فورا رفح را تخلیه کنند. ارتش رژیم «اسرائیل» از ساکنان شرق منطقه رفح خواسته است فورا منطقه را تخلیه و به منطقه «المواسی» در نزدیکی مصر بروند.

از طرف دیگر، «ملانی جولی» وزیر خارجه کانادا در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: اتاوا از گزارش‌های مربوط به دستور تخلیه رفح عمیقاً نگران است.

جولی با بیان اینکه چنین اقدامی، تاثیر مخربی بر آوارگان فلسطینی و از جمله اتباع کانادایی که در این شهر پناه گرفته‌اند خواهد گذاشت، افزود: این اقدام روند ارسال کمک‌های بشردوستانه حیاتی به غزه را به طور جدی به خطر می‌اندازد.

وزیر خارجه کانادا با تاکید بر لزوم تداوم تلاش‌های فوری برای دستیابی به آتش‌بس پایدار در غزه، خاطرنشان کرد: ما به درخواست خود برای محافظت از جان غیرنظامیان و افزایش ارسال کمک‌های بشردوستانه برای آوارگان غزه ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار