یاران خراسانی ۱۰۷؛

شهید آزادفر: لازمه پاسدار از خون شهدا، دفاع از جمهوری اسلامی است

جهادگر شهید «غلامرضا آزادفر» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: اینک که جمهوری اسلامی مورد تجاوز مستکبرین و کفار واقع شده بر همه واجب است که از آن دفاع کنیم و نگذاریم خون شهدامان هدر رود و اگر در این راه به شهادت رسیدیم که توفیقی است خدا به من داده است.
کد خبر: ۶۶۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱ - 05May 2024

شهید آزادفر: لازمه پاسدار از خون شهدا، دفاع از جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، جهادگر خراسانی «غلامرضا آزادفر» سال ۱۳۲۱ در یکی ازروستا‌های محروم شهرستان درگز به نام قره‌قویلو به دنیا آمد. هنوز دوران کودکی را طی نکرده بود که پدرش از دنیا رفت. هنوز هشت سال از عمرش نگذشته بود که مادرش را هم از دست داد و در کنار برادر بزرگش زندگی را ادامه داد.

هنوز به سن بلوغ نرسیده بود که به کار‌های انتفاعی پرداخت و برادرش را در امرار معاش روزانه مددکار بود.

دوران انقلاب در راهپیمایی‌های ضد رژیم طاغوت شرکت می‌کرد. در همین ایام ازدواج کرد.

پس از پیروزی انقلاب در بسیج نام نویسی کرد و به عضویت این تشکل مردمی درآمد و همچنین به سوادآموزی اهتمام ورزید.

با شروع جنگ تحمیلی تصمیم گرفت در جبهه جنگ شرکت کند تا دینی را که به اسلام و قرآن دارد، ادا کند و لذا ۲۹ فروردین ۱۳۶۳ ازطریق ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی به جبهه رفت و در منطقه عملیاتی سومار به رزمندگان اسلام پیوست.

یکی از روز‌های پنجشنبه که برای شرکت در دعای کمیل به همراه جمعی از رزمندگان عازم محل موعود بودند اشرار منطقه راه را بر آنها می‌بندد و این جهادگر خراسانی و جمعی از رزمندگان بی‌رحمانه به شهادت می‌رسانند.

فرازی از وصیت‌نامه جهادگر شهید غلامرضا آزادفر:

بارالها توفیق اطاعت و عبادت خود را به اینجانب عطا فرما و توفیقم ده در راهی که گفته‌ای انجام وظیفه نمایم. 
اینک که جمهوری اسلامی مورد تجاوز مستکبرین و کفار واقع شده بر همه واجب است که از آن دفاع کنیم و نگذاریم خون شهدامان هدر رود و اگر در این راه به شهادت رسیدیم که توفیقی است خدا به من داده است.

سه فرزند دارم که ان‌شاءالله آنها را با اسلام و اولیا دین آشنا کنید و از تحصیل آنها غفلت نکنید.
همیشه گوش به فرمان امام باشید و به فرمان‌های امام لبیک گویید. از جوان‌های کشورمان تقاضا دارم اگر رزمنده‌ای شهید شد تفنگش را بر زمین نگذارند. برای سلامتی امام و پیروزی رزمندگان اسلام دعا کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها