مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

جامعه رسانه لرستان در بحث مطالبه‌گری در خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی گام برمی‌دارند

روانشاد با بیان  اینکه جامعه رسانه لرستان علی‌رغم وجود مشکلات فراوان دوشادوش دولت در بحث مطالبه‌گری در خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی گام برمی‌دارند، افزود: مشکلات خانواده رسانه لرستان با بسیاری از استان‌های کشور متفاوت است.
کد خبر: ۶۶۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 02May 2024

جامعه رسانه لرستان در بحث مطالبه‌گری در خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی گام برمی‌دارندبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «اعظم روانشاد» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  شامگاه  گذشته در آیین اختتامیه جشنواره  رسانه ای بر بلندای حضوربا اشاره به اینکه مسئله اقتصاد ضرورت نخست لرستان است، اظهار داشت: لازم است فرهنگ و هنر در کنار بخش صنعت، گردشگری، کشاورزی به‌عنوان بخش‌های مهم توسعه استان نیز موردتوجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه جامعه رسانه لرستان علی‌رغم وجود مشکلات فراوان دوشادوش دولت در بحث مطالبه‌گری در خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی گام برمی‌دارند، افزود: مشکلات خانواده رسانه لرستان با بسیاری از استان‌های کشور متفاوت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه در استان‌هایی که از لحاظ اقتصادی بخش خصوصی و نهادهای غیردولتی فعالی دارند اصحاب رسانه حمایت بیشتری می‌شوند و از یک پشتوانه قوی برخوردارند گفت: بسیاری از مشکلات اهالی رسانه از سوی بخش‌های غیردولتی و زیرساخت‌های اقتصادی حل‌وفصل می‌شوند، اما در لرستان با وجود ظرفیت‌های کمی و کیفی که این قشر عظیم در استان دارند به‌خاطر نبود بخش غیردولتی و زیرساخت‌های اقتصادی دچار یک ضعف عمده در حوزه پشتوانه مالی هستند به همین خاطر رسانه‌های ما با مسائل متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

روانشاد رعایت‌نکردن قانون «میم الف» از سوی ادارات را از دیگر چالش‌های اصحاب رسانه در لرستان عنوان کرد، و افزود: انتظار داریم که استاندار ادارات را موظف به رعایت قانون «میم الف» کند تا بلکه رسانه‌ها از پشتوانه مالی و اقتصادی بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جشنواره «بر بلندای حضور» اشاره کرد و گفت: پس از انتشار فراخوان جشنواره در دی‌ماه با محوریت انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری و حماسه حضور، ۴۵۰ اثر از ۷۳ رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه که به تولید اثر در این جشنواره پرداختند از سوی شورای اطلاع‌رسانی استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار