مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس:

قرارگاه هویت بخشی مضاعف و تکریم مقام معلم در فارس تشکیل شد

«قاسمی» گفت: برای اولین بار در قرارگاه هویت‌افزایی مضاعف مقام معلم که به ابتکار استان فارس ایجاد شده است، تکریم مقام معلم نه تنها به یک روز و یک هفته بلکه بزرگداشت آن به تمام ایام سال معطوف خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ - 30April 2024

قرارگاه هویت بخشی مضاعف و تکریم مقام معلم در فارس تشکیل شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «فرشید قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته معلم، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری، اظهار داشت: برای اولین بار در قرارگاه هویت‌افزایی مضاعف مقام معلم که به ابتکار استان فارس ایجاد شده است، تکریم مقام معلم نه تنها به یک روز و یک هفته بلکه بزرگداشت آن به تمام ایام سال معطوف خواهد شد.

قاسمی ایجاد زمینه برای تکریم مقام معلم را ازعمده اهداف تشکیل قرارگاه هویت افزایی مضاعف به هویت معلم عنوان کرد و گفت: کار این قرارگاه ایجاد زمینه برای تکریم مقام معلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس افزود: براساس مصوبات این قرارگاه مصوب شده است امسال در هفته مقام معلم تمامی مسوولان و مدیران تمامی دستگاه‌ها در مدارس و به ویژه مدارس زمان تحصیل خود حضور یابند و بامعلمان دیدار کنند.

وی ادامه داد: برای اولین بار در قرارگاه هویت‌افزایی مضاعف مقام معلم که به ابتکار استان فارس ایجاد شده است، تکریم مقام معلم نه تنها به یک روز و یک هفته بلکه بزرگداشت آن به تمام ایام سال معطوف خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات این قرارگاه آن است که مدیران کل و روسای دستگاه‌های اجرایی با حضور در مدارسی که معلمان تدریس دارند، تکریم معلمان را به صورت ویژه انجام دهند.

بنابه گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، مقرر شده است تا مدیران کل و روسای دستگاه‌های اجرایی استان در طول ایام سال یک روز در ماه را برای حل و فصل مشکلات معلمان مراجعه کننده به آن دستگاه اختصاص بدهند.

قاسمی تصریح کرد: با ایجاد چهار تشکل بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ معلم استان در تشکل‌های «ایران قوی»، «کنگره معلمان انقلاب اسلامی»، «معلمان جوان ایران زمین» و «معلمان راهیان تحول» که وارد آموزش و پرورش شده‌اند، در این کارگروه‌ها در قالب تشکل‌های معلم محور ساماندهی شدند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به تشریح یک ابتکار دیگر از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: طرحی با عنوان انتخاب معلم الگو در دستور کار قرار گرفت که در این طرح معلم یک کار خلاقانه که خارج از وظایف کار خود و با ایثارگری خاص همراه بوده است، ارائه خواهد کرد که تاکنون ۸۰ معلم در این طرح شناسایی شدند و تکریم ویژه این معلمان در دستور کار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار