تجمع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی

دانشجویان و اساتید دانشگاهی خاش، تجمعی در محل دانشکده صنعت و معدن داشتند، تا به دنیا بگویند، مردم مسلمان ایران همواره حامی مظلومان عالم بوده و هستند و هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز و خشونت بار را محکوم می کنند.
کد خبر: ۶۶۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵ - 29April 2024

تجمع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپاییبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، دانشجویان و اساتید دانشگاهی خاش، تجمعی در محل دانشکده صنعت و معدن داشتند، تا به دنیا بگویند، مردم مسلمان ایران همواره حامی مظلومان عالم بوده و هستند و هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز و خشونت بار را محکوم می کنند.

دفاع از مردم مظلوم و تحت ظلم فلسطین و غزه، نه تنها خط قرمز امت اسلامی بوده، بلکه تمام ملل آزادی خواه دنیا از اقدامات کور جنایتکاران صهیونیستی، آمریکایی و اروپایی تنفر دارند.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن شیبک» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: امروزه تمام ملل آزادی خواه دنیا به آگاهی رسیده و نسل کشی ها و اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت های صهیونیست‌ها را می بینند و از اقدامات کور حامیان دروغین حقوق بشری تنفر دارند و هرگونه جنایت صهیونیست‌ها را در غزه محکوم می کنند و حمایت های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشان گر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.

وی اظهار داشت: دنیا امروز به این نتیجه رسیده که زیاده خواهی ها و سلطه طلبی های آمریکا و اسرائیل و سران آمریکایی و اروپایی عامل اصلی نا امنی، اقدامات کور تروریستی و جنایت و نسل کشی در سرزمین فلسطین و غزه و سایر کشورهای دنیا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار