مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

زندگی و شهادت «محسن صداقت» کتاب می‌شود

حجت الاسلام «لقمانپور» از جمع آوری خاطرات و تدوین کتابی پیرامون زندگی و شهادت شهید راه قدس، محسن صداقت خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳ - 21April 2024

زندگی و شهادت «محسن صداقت» کتاب می‌شودحجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهید محسن صداقت، در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: نشر کتاب از بهترین راهکار‌ها جهت ثبت و ماندگاری حماسه ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان است.

وی افزود: بر همین اساس و به دنبال گفتگو با خانواده معظم شهید محسن صداقت، مقرر شد تا خاطرات زندگی این شهید بزرگوار و حضورش در زمره مدافعان حرم و شهدای راه قدس، جمع آوری و تدوین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا در زمینه نشر کتاب و معرفی شهدای راه قدس و دیگر شهدای والامقام در استان، همکاری و هماهنگی‌های لازم را اعمال نماید.

عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با سالروز شهادت امام امیرالمومنین(ع) هواپیما‌های رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار دادند که بر اثر این جنایت، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار «محمدرضا زاهدی» و سرتیپ پاسدار «محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج نفر از افسران همراه آنان از جمله شهید صداقت به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار