پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه

سردار «مطهری» با ارسال پیام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان یگانهای سپاه در استان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ - 21April 2024

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با ارسال پیام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان یگان‌های سپاه در استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  است. فرمانی که منادی پیام امید در اذهان امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود.

 این روز یادآور گام‌های  استوار مردانیست که همواره در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی حماسه آفریدند و مجاهدت‌های آنان در سال‌های پر مخاطره و پر افتخار حماسه و ایثار و مقابله با هجمه‌های دشمنان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران است که در تمامی لحظات به ویژه دوران حساس و سخت که مردم نیاز به کمک داشته اند، همواره یار و همراه مردم بوده و اکنون نیز با عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با اجرای عملیات وعده صادق در مجاهدتی دیگر علاوه بر به خاک مالیدن هیمنه پوشالی شیطان بزرگ آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و سایر هم پیمانانش بار دیگر خون تازه‌ای از عزت و سربلندی را در رگ‌های مردم ایران اسلامی و تمام آزادی خواهان جهان جاری نمود.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و نام همه شهدا و سبز پوشان ایثارگر و سرداران آن نهاد مقدس، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم در ظل توجهات باریتعالی و تاییدات و عنایات  حضرت امام عصر مهدی موعود (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)  در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خویش موفق باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار