فرمانده سپاه شهرستان دیلم:

مکتب شهدا مکتب عزت، شرافت و انسانیت است

سرهنگ پاسدار «سلیمی» گفت: توفیق شهادت در راه خدا سعادتی است که نصیب بندگان خالص و پاک خداوند میشود و ما باید خود را به مرتبه‌ای برسانیم که خداوند به ما هم نظر لطف و عنایت داشته باشد.
کد خبر: ۶۶۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ - 05May 2024

مکتب شهداء مکتب عزت، شرافت و انسانیت استبه گزارش خیرنگار دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمد سلیمی» فرمانده سپاه شهرستان دیلم در مراسم گرامیداشت شهید «مرتضی غلامی» با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت: توفیق شهادت در راه خدا سعادتی است که نصیب بندگان خالص و پاک خداوند میشود و ما باید خود را به مرتبه‌ای برسانیم که خداوند به ما هم نظر لطف و عنایت داشته باشد.

فرمانده سپاه دیلم گفت:با استناد به این آیه شریفه قرآن کریم که شهدا زنده و ناظر بر احوال ما هستند باید مراقب بود که در دام شیطان نفس گرفتار نشویم و بدانیم که خداوند و اولیاء الله و شهداء ناظر بر تمام اعمال و رفتار ما هستند.

وی دراین خصوص افزود: مکتب شهدا مکتب عزت، شرافت و انسانیت است وهمه باید با تاسی از این مکتب بزرگ همواره استوار و ثابت قدم باشیم. استمرار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره جانفشانی ها و مجاهدت شهداء والامقام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها