همزمان با سراسر کشور؛

مردم شادگان در حمایت از پاسخ موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی تجمع کردند

مردم انقلابی شادگان در واپسین با حضور در میدان امام خمینی (ره) این شهر از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران با عنوان «وعده صادق» و تنبیه رژیم اشغال‌گر قدس حمایت کردند.
کد خبر: ۶۶۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶ - 15April 2024

مردم شادگان در حمایت از پاسخ موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی تجمع کردندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، مردم انقلابی شادگان در واپسین دقایق بامداد امروز با حضور در میدان امام خمینی (ره) این شهر از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران با عنوان «وعده صادق» و تنبیه رژیم اشغال‌گر قدس حمایت کردند.

در این اجتماع مردمی، قشرهای مختلف شامل جوانان، نوجوانان، زنان، مردان و سران عشایر ضمن حمایت از پاسخ موشکی سپاه پاسداران به فعالیت‌های تروریستی رژیم صهیونسیتی از جنایت‌های رژیم کودک‌کش اعلام انزجار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرحمن منصوری» امام جمعه شادگان بین تجمع کنندگان اظهار داشت: به حول قوه الهی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب در پاسخ به رژیم صهیونیستی عملیات غرورآفرینی را انجام دادند و امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور نیز آزادی قدس شریف را شاهد باشیم.

وی افزود: استکبار جهانی بار دیگر مشت محکمی بر دهانش خورد و سپاه پاسداران رژیم جعلی صهیونیستی را مورد تنبیه در زمان مناسب قرار داد.

حجت‌الاسلام منصووری بیان داشت: امروز شاهد شور و شعف مردم شادگان به خاطر حملات سپاه علیه رژیم صهیونیستی در این شهر هستیم.

بامداد یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در کشور سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایرانی خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار