یادداشت/ هوشنگ نوبخت

سیلی اول به گوش عنکبوت

مردم کشورمان پس از سخنان رهبر معظم انقلاب و تاکید به تنبیه ارتش عنکبوتی رژیم جعلی اسرائیل، بی صبرانه چشم انتظار سیلی محکم نیروهای مسلح به گوش ناشنوای رژیم جعلی صهیونیستی بودند تا به این سگ هار بفهمانند که روبهان عاقل با دم شیر بازی نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۶۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲ - 14April 2024

سیلی اول به گوش عنکبوتگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ـ هوشنگ نوبخت؛ کمتر از ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

همزمان با این اقدام، مردم سراسر کشور در نخستین ساعات بامداد با تجمع در میادین اصلی شهرهای خود، از این اقدام تلافی جویانه حمایت کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند.

مردم ایران اسلامی در استان‌های سراسر کشور همزمان با شلیک پهپادها و موشک ها به سمت رژیم صهیونیستی، با شور و شعف، تجمع و سردادن شعار علیه این رژیم کودک کش، از این اقدام مقتدرانه نیروهای مسلح حمایت و ابراز خوشحالی کردند.

مردم کشورمان پس از سخنان رهبر معظم انقلاب و تاکید به تنبیه ارتش عنکبوتی اسرائیل، بی صبرانه چشم انتظار سیلی محکم نیروهای مسلح به گوش ناشنوای رژیم جعلی صهیونیستی بودند تا به این سگ هار بفهمانند که روبهان عاقل با دم شیر بازی نمی‌کنند.

اینک فصل وحدت و همدلی ملت با نیروهای مسلح است تا آمریکا، غربی‌ها و رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدانند و آگاه باشند که ایران مقتدر به خاطر رعایت قوانین بین‌المللی به صورت مستقیم وارد کارزار نبرد با ارتش عنکبوتی اسرائیل نشد و این موشک بازی‌ها تنها پاسخی به اقدام گستاخانه آن‌ها در حمله به کنسولگری کشورمان بوده است.

بی شک رژیم صهیونیستی و عوامل کارگردانی‌اش به خوبی می‌دانند که اگر دست از پا خطا کنند با تهاجم مرگبار و باران موشکی ایران مقتدر مواجه می‌شوند و خواهند فهمید که تمام اقدامات صورت گرفته از سوی سپاه پاسداران تنها یک مانور نظامی جدی برای نیروهای مسلح ایران بوده است.

این سیلی محکم شبانه به گوش رژیم جعلی و پشت سر آن آمریکا، ماحصل عدم اقتدار و برخورد سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی است که منفعلانه عمل کرده و ماه‌هاست اجازه داده‌اند ارتش وحشی اسرائیل به بدترین شکل ممکن دست به فجیع ترین جنایات جنگی و انسانی بزند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها