جانشین فرمانده کل سپاه:

اقتدار انقلاب اسلامی روز به روز افزایش می‌یابد

سردار فدوی گفت: طی چهار دهه گذشته، آمریکایی‌ها نتوانسته‌اند حتی یک پیروزی مقابل انقلاب اسلامی کسب کنند و روند افزایش اقتدار انقلاب، ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۶۶۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ - 08April 2024

اقتدار انقلاب اسلامی روز به روز افزایش می‌یابدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت سردار شهید «محمدرضا زاهدی» در گلستان شهدای اصفهان، اظهار داشت: بعد از دفاع مقدس، عده‌ای بر عهد و پیمان خود با انقلاب اسلامی باقی ماندند و شهید شدند و تعدادی نیز در منتظر مانده‌اند، شهادت را خداوند متعال نصیب بندگانی می‌کند که بر عهد با خدا وفادار باشند. در زمان دفاع مقدس بی‌نظیرترین افراد به شهادت رسیدند، بالاترین افتخار، بعد از معصوم شهادت است و افراد دیگری نیز همچون شهید زاهدی بعد از دوران دفاع مقدس با مراقبت از اعمال خود، منتظر شهادت بودند و به بهترین وجه ممکن به تکالیف خود عمل کردند.

وی بیان کرد: افتخار برای مردمی است که در تمام صحنه‌ها، بصیرت خود را فریاد زدند و سرافرازی انقلاب اسلامی را در طول سال‌های طولانی نشان دادند که این موضوع مهم بارها در اصفهان تکرار شده است. سیل عظیم جمعیتی که در مراسم تشییع شهید زاهدی حضور پیدا کردند و شگفتی همگان را فراهم کردند.

سردار فدوی گفت: شهید زاهدی به زیبایی ابدیت خود را ساخت و به بالاترین مرتبه‌ای که یک غیرمعصوم می‌تواند برسد، رسید؛ چرا که شهادت هدیه با ارزش خداوند است. در این ۶۰ سال بعد از شروع نهضت اسلامی توسط امام خمینی (ره)، روند رو به رشدی برای ملت ایران وجود داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امام (ره) از سال ۱۳۴۲ آمریکا را مستکبر و صهیونیست‌ها را تجاوزگر دانستند، بیان کرد: امام راحل (ره) اعلام کرد مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی تجلی پیدا کند که همین موضوع نیز انجام شد و به برکت انقلاب اسلامی این روند ادامه پیدا خواهد کرد، امروز شاهدیم بعد از شصت سال ۹۲ کشور جهان در این شش ماه حرف‌های امام خمینی (ره) را تکرار کردند که آمریکا مستکبر و صهیونیست‌ها ظالم هستند و این افتخار بزرگی برای ما است.

فدوی تصریح کرد: خباثت‌ و دشمنی‌های بسیاری علیه ایران اسلامی وجود دارد که طبیعی است، از دشمن جز دشمنی انتظار دیگری نیست و جبهه حق انقلاب اسلامی از همان لحظه اول دشمن داشته که حتی یک روز نیز این دشمنی تمام نشده است. دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان خود را علیه انقلاب به کار گرفتند ولی در طول این سال‌ها، در همه موارد آمریکایی‌ها نتوانستند یک پیروزی مقابل انقلاب کسب کنند. روند افزایش اقتدار انقلاب اسلامی‌، بر اساس مبانی فکری امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت، شهید زاهدی، شهید خزاری، شهید ردانی پور و شهدای دیگر به درجه والایی رسیده‌اند و این پشتوانه‌های بی‌نظیر در نزد ما بسیار هستند که می‌توانند یاریگر انسان‌ها باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار