پیکر مطهر شهید زاهدی در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت

پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید حاج «محمدرضا زاهدی» صبح امروز در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.
کد خبر: ۶۶۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 06April 2024

پیکر مطهر شهید زاهدی در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید حاج «محمدرضا زاهدی» دهه‌ها هزار نفر از اقشار مختلف مردم اصفهان حضور داشتند.

پیکر مطهر این سردار رشید اسلام در جوار مزار حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی خاکسپاری شد.

سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از جمله فرماندهان عالی رتبه حاضر در این مراسم بودند.

افزون بر این ده‌ها نفر از فرماندهان ارشد ارتش، سپاه، فرماندهی انتظامی در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا شیخ «نبیل قاووق» نماینده دبیر کل حزب الله لبنان و سپس سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سخنرانی کردند.

شیخ «نبیل قاووق» نماینده حزب‌الله لبنان با قرائت پیام از طرف سید حسن نصرالله شهیدان سرافراز و علی‌الخصوص شهید زاهدی را مجاهدانی بزرگ و استثنایی خواند که اکثر سال در مناطق و میادین جنگ در سوریه، لبنان و فلسطین بودند.

همچنین او به فارسی شعار مرگ بر آمریکا سر داد و گفت اسرائیل از ایران و ایرانی هراس داردو نابودی اسرائیل به‌واسطه خون پاک و مطهر شهیدان نزدیک است.

امروز از همه ارگان‌ها، دانشگاه‌ها و حتی دانش‌آموزان دهه نودی در آئین بدرقه شهید زاهدی حضور داشتند و علی‌رغم روزه‌داری و گرمی هوا با دردست‌داشتن تصاویر شهیدان و پرچم فلسطین پیکر پاک و مطهر شهید زاهدی را گل‌باران کردند و پر قدرت شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.

همچنین در این آئین برای مصیبت اهل‌بیت (ع) در جوار پیکر این شهید سرافراز و مجاهد، یکی از مداحان به مرثیه سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار