امام‌ جمعه ایلام؛

روز قدس، روز خشم و فریاد مسلمانان جهان علیه صهیونیسم است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین یادگار‌های امام راحل (ره) است، گفت: این روز برای فریاد و خشم مسلمان جهان علیه جنایت‌کاران صهیونیسم است.
کد خبر: ۶۵۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶ - 05April 2024

روز قدس، روز خشم فریاد مسلمانان جهان علیه صهیونیسم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «الله نور کریمی‌تبار» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه نمازجمعه این هفته شهر ایلام ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین یادگار‌های امام راحل (ره) است. با تشکیل این روز نام فلسطین و مظلومیت آن زنده شد. این روز برای فریاد خشم مسلمان جهان علیه جنایت‌کاران صهیونیسم است.

 وی افزود: مراسم روز قدس تنها یک راهپیمایی ساده نیست، خونی است که در رگ امت اسلامی جریان پیدا کرده است و وحدت جامعه اسلامی را به دنبال دارد، مردم فلسطین احساس می‌کنند که پشتیبان و حامی دارند. 

 نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام افزود: این روز نماد حق و باطل، عدل و ظلم در دنیای امروز است. در روز قدس امسال نه‌تن‌ها کشور‌های مسلمان بلکه انسان‌های آزاد سراسر دنیا با شعار علیه ستمگران کاخ آنان را به لرزه درآوردند. روز قدس نشان می‌دهد مردم مسلمان امت واحدی دارد.

«کریمی تبار» تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی ثمره روز قدس است. وقتی دیدند انقلاب اسلامی با پیوند باخدا در این مسیر قرار گرفتند و یک رویکرد جدید برای تقوای اسلامی به وجود آوردند آگاهان جهان را نیز متوجه اسلام کرده است. 

 امام جمعه ایلام تصریح کرد: بیش از ۶ ماه از طوفان الاقصی می‌گذرد و چهره واقعی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را به ما نشان داد.

 نماینده، ولی فقیه در استان امام‌جمعه ایلام ادامه داد: برعکس مردم غزه که صبور و مقاوم ایستاده‌اند، وضعیت اشغالگران کاملاً متفاوت است و شکست آن‌ها کاملاً نمایان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها