استاندار ایلام در مراسم روز جهانی قدس؛

ندای مرگ بر اسرائیل، بر سلاح‌های استکبار پیروز می‌شود

«بهرام نیا» گفت: ندا‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بر موشک، تانک و سلاح‌های غربی‌ها و در راس آن آمریکای جنایتکار فائق خواهد آمد.
کد خبر: ۶۵۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 05April 2024

ندای مرگ بر اسرائیل، بر سلاح‌های استکبار پیروز می‌شودحسن «بهرام‌نیا» استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام اظهار داشت: امروز این حضور مردم وصف ناشدنی است و این گویایی بلوغ فکری، وجدان‌های بیدار مردم ایران اسلامی است که همگام با سایر مردم دنیا پرشورتر از گذشته در راهپمیایی روز جهانی قدس شرکت کرده اند.

وی افزود: امروز مردم ایلام و ایران اسلامی به واسطه وجدان‌های بیدارشان و بصیرتی که دارند با حضور خود بار دیگر از ظلم و ستم استکبار جهانی، رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام انزجار کردند.

 «بهرام‌نیا» با بیان اینکه مردم ایران اسلامی این همه ظلم و ستم و بیدادگری نظام سلطه و استکبار جهانی را بر نمی‌تابند، خاطرنشان کرد: کمترین کمک به مردم فلسطین در شرایط فعلی حضور باشکوه، حماسی و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی و اعلام انزجار از جنابات اسرائیل خبیث و آمریکای جنایتکار است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مردم تنفر و انزجار خود را از رژیم غاصب را به منصه حضور رساندند، افزود: این حضور بسیار چشم‌گیر و تاثیرگذار است و این صدا‌ها و ندا‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بر موشک، تانک و سلاح‌های غربی‌ها و در راس آن آمریکای جنایتکار فائق خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها