معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق حمله انتحاری دشمن است

سرار «معروفی» گفت: حمله به کنسولگری ایران در دمشق حمله انتحاری دشمن است و رژیم صهیونیستی پاسخ خود را از مردم همیشه در صحنه ایران دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ - 05April 2024

فلسطین پای دین اسلام مانده است/ دشمن شکست خورده و دست به انتحار می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار سرتیپ پاسدار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی روز جهانی قدس در در مسجد جامع شهرستان تنکابن موضوع فلسطین و غزه را اصلی‌ترین و اصولی‌ترین مسئله جهان اسلام برشمرد و با بیان اینکه سابقه وجود فلسطین از دوران حضرت ابراهیم تاکنون است، اظهار داشت: فلسطین همواره موحد و مسلمان بوده و تا اکنون نیز پای دین اسلام مانده است.

وی افزود: از دوران جنگ جهانی اول، کشور‌های خبیث آمریکا، انگلیس و فرانسه باعث تشکیل دولت غاصب اسرائیل شدند و در زمان جنگ جهانی دوم این نظام سلطه اسرائیل را به عنوان یک کشور به رسمیت شناختند.

سردار معروفی با اشاره به اتحاد کشور‌های عربی بر علیه اسرائیل در همان سال‌ها، ادامه داد: اما این اتحاد و جنگ علیه اسرائیل فقط شش روز طول کشید و پس از آن یک گروه جهادی و معتقد و مسلمان به نام حماس در مقابل این نظام سلطه ایستاد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی در کشور تصریح کرد: امام خمینی (ره) از سال‌های 1343 و 1342 مبارزه با غده سرطانی اسرائیل را فریاد زد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئله فلسطین را اصلی‌ترین محور انقلاب و مقاومت برشمرد.

سردار معروفی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در جریان مبارزه با اسرائیل، سفارت آن در ایران را جمع و سفارت فلسطین را تأسیس کرد و آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس در کشور اعلام کرد تا مردم همیشه هوشمند ایران در حمایت از این مردم مظلوم فریاد حقانیت سر دهند.

وی با اشاره به موضوع جنگ غزه توسط رژیم کودک کش اسرائیل، گفت: گروه جهادی حماس با الگو قرار دادن آرمان‌های امام خمینی و تفکر عاشورایی او، شش ماه است که با مقابله با تجهیزات مدرن نظامی و جنگی اسرائیل اعتبار او را زیر سوال برده و در واقع در مقابل کشور‌های خبیث انگلیس، آمریکا و فرانسه ایستادگی کردند.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه آرمان حماس آرمان دقیقاً عاشورا و گفتمان آنان، گفتمان سید الشهدا است، تصریح کرد: امروز وجدان‌های بیدار جهان، هویت دین اسلام را در این مقاومت می‌بینند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: نظام سلطه با استفاده از قدرت رسانه می‌خواست موضوع غزه را عادی سازی کرده و بیش از ۱۴۰ خبرنگار را در غزه کشتند تا آنان نتوانند حقیقت فلسطین را مخابره کنند، اما آنان شکست خورده و یک بیداری بزرگ و یک انقلاب در جهان ایجاد شد.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه دشمن شکست خورده و دست به انتحار می‌زند، خاطرنشان کرد: موضوع حمله به کنسولگری ایران در دمشق یکی از همین حملات انتحاری دشمن است و اسرائیل پاسخ خود را از ملت مسلمان جهان به ویژه مردم همیشه در صحنه ایران دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار