محفل انس با قرآن در شهرستان آبدانان برگزار شد

محفل انس با قرآن همراه با تفسیر در محل کتابخانه عمومی امیرکبیر شهرستان آبدانان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸ - 04April 2024

برگزاری محفل انس با قرآن در شهرستان آبدانان.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم محفل انس با قرآن همراه با تفسیر و تدبر در آیات با حضور حجت الاسلام «حسینی احمد فداله» امام جمعه، «رحمانی» فرماندار در محل کتابخانه عمومی امیرکبیر شهرستان آبدانان برگزار شد. 

احمد برفی سرپرست اداره کتابخانه‌ها در ابتدای این جلسه هدف از برگزاری این محفل توسط کتابخانه عمومی اظهار داشت: این مراسم در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت اشاعه‌ی فرهنگ ناب بزرگترین کتاب تاریخ بشیریت و معجزه پیامبرخاتم (ص) یعنی کتاب نورانی قرآن کریم می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین «حاجیلری» امام جمعه سابق آبدانان در این مراسم گفت: آیات قرآن کریم سیقل دهنده قلوب بوده و دل‌ها را زنده می‌کند، زیرا رساترین پند و بهترین حکایت‌های درس آموز در قرآن است و پیام اسلام (ص) نیز زندگی سعادتمندانه را در گرو عمل به دستورات قرآن کریم عنوان کرده‌اند. 

همچنین در این محفل قرآنی «محمد رحمانی»، «مجید رضایی‌نژاد» و «سعید مرادی» از قاریان شهرستان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.

در پایان این مراسم معنوی با اهدای لوح سپاس به رسم یادبود از مقام ارزشمند قاریان شرکت کننده در این محفل نورانی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار