فرماندار اراک:

ایران پاسخ حمله رژیم صهیونیستی را خواهد داد

هادی گفت: جمهوری اسلامی ایران حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را بررسی و با اقدام به‌موقع پاسخ شدید این جنایت را خواهند داد.
کد خبر: ۶۵۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ - 04April 2024

ایران پاسخ حمله رژیم صهیونیستی را خواهد دادبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «امیرهادی» فرماندار شهرستان اراک طی سخنانی در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی با اقداماتی که در فلسطین و مردم غزه انجام می‌دهد نابودی قطعی انسان‌های بی‌گناه و غیرنظامی را رقم می‌زند.

وی عنوان کرد: عملیات «طوفان الاقصی» و بسیج مردمی فلسطین با رشادت‌های رزمندگان حزب‌الله و وحدت کلمه توانستند این رژیم قوی را زمین‌گیر کنند لذا بازنده اصلی این مسئله بی‌شک رژیم جعلی صهیونیستی است. فرماندار اراک عنوان کرد: با بمباران لحظه به لحظه بر سر مردم بی‌دفاع فلسطین اشغالی توسط رژیم جعلی صهیونیستی و حتی قطع نمودن آب و برق و بسیاری از خدمات مورد نیاز مردم خوی حیوانی و زد بشری خود را به تمام جهانیان نشان داد.

هادی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه به دنبال صلح و آرامش در منطقه بوده است ولی رژیم جعلی صهیونیستی با جسارت به جمهوری اسلامی ایران و بمباران مراکز دیپلماسی ایران در سوریه خشم ایران را نسبت به این رژیم جعلی دوچندان کرد که در این بمباران هفت تن از رزمندگان ایرانی در کنسولگری ایران مستقر در دمشق را به شهادت رسانده‌اند.

این مسئول ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به این جسارت رژیم جعلی صهیونیستی در زمان کارشناسی شده حتماً اقدام صحیح و به‌موقع انجام خواهد داد، لذا انتقام شهدای مراکز دیپلماسی کشور به‌زودی به حول قوه الهی اقدام و این حمله پاسخ خواهد داده شد.

فرماندار شهرستان اراک خاطرنشان کرد: نهاده‌های مختلفی وجود دارد که مسئله حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را بررسی دقیق رصد می‌کنند و با اقدام به‌موقع پاسخ شدید این جنایت را خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار