طی بیانیه ای مطرح شد؛

روز قدس امسال باتوجه نسل کشی مردم مظلوم غزه اهمیتی مضاعف دارد

پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و هیات اندیشه ورز معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجراستان فارس به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳ - 03April 2024
روز قدس امسال باتوجه نسل کشی مردم مظلوم غزه اهمیتی مضاعف داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، بیانیه پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و هیات اندیشه ورز معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجراستان فارس بمناسبت یوم الله روز جهانی قدس سال ۱۴٠۳
 
بِسمِ اللّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیم
 
سُبْحانَ الَّذِی أَسْرى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى، الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ، لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ.
(سوره اسراء آیه ۱)
 
روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و دفاع از مظلوم و آرمان مقدس آزادی قدس شریف از اندیشه‌های بنیادی آن امام راحل بود. 
 
روز قدس نماد انسجام و اتحاد امت اسلامی و آزادیخواهان جهان برای مقابله با تجاوز و اشغالگری رژیم جعلی اسرائیل است که امسال با توجه به جنایات ضد بشری و نسل کشی بی سابقه وحوش صهیونیست باحمایت تمام عیارآمریکای جنایتکارعلیه مردم مظلوم غزه اهمیتی مضاعف یافته است.
 
شش ماه از عملیات بزرگ طوفان الاقصی می‌گذرد و سردمداران رژیم جعلی اسرائیل برای جبران شکست غیر قابل ترمیم خود، ناتوان از مقابله با رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، بدون هیچ دستاورد نظامی، به نسل کشی، محاصره، قتل زنان و کودکان و بمباران وحشیانه باریکه غزه ادامه می‌دهند. 
 
سازمان ملل متحد، سازمان‌های عریض و طویل حقوق بشری و دولت‌های عربی و اسلامی نتوانسته اند کمترین کاری در جهت کمک به کاهش درد ورنج ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و مقابله با تجاوزات و وحشی گری‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی انجام دهند و امروز بیش از هر زمان دیگری این نظریه به اثبات رسیده است که تنها راه نجات فلسطین و توقف تجاوزات صهیونیست‌های اشغالگر و پایان دادن به ظلم و جنایت آنان، تکیه بر قدرت مجاهدان مقاوت اسلامی و اتحاد وانسجام مسلمانان و آزادخواهان جهان علیه این غده سرطانی است. 
 
پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و هیات اندیشه ورز معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس، ضمن حمایت از آرمان مقدس آزادی قدس شریف و محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم مظلوم و بی پناه غزه و حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران پر افتخار سپاه اسلام و مدافعان بی ادعای حرم اهلبیت، دوشاش ملت انقلابی ایران و مسلمانان و آزادی خواهان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد و مردم همیشه در صحنه استان پهناور فارس را به شرکت در این همایش عظیم دعوت می‌نمایند. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار