طی بیانیه‌ای مطرح شد؛

یوم‌الله ۱۲ فروردین آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی است

مجمع جهادگران فارس با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان دانست.
کد خبر: ۶۵۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶ - 31March 2024
یوم الله ۱۲ فروردین آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، مجمع جهادگران فارس با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان دانست.
 
متن بیانیه به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
حضور آگاهانه ملت فهیم ایران اسلامی در همه‌پرسی ۱۲ فروردین، نمونه‌ای بارز از وحدت و انسجام یک امت به رهبری امام خمینی (ره) بود که به عنوان روز آغاز تثبیت انقلاب بزرگ اسلامی و گام تکمیلی پیروزی انقلاب در ٢٢ بهمن، تبلور واقعی پیوند سیاست با دیانت و سرآغاز حرکت به سوی تحقق الگوی تمدن نوین اسلامی و حکومت مستضعفین را به منصه ظهور گذاشت.
 
امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب و در مسیر نیل به تمدن نوین اسلامی، الگویی نمونه و اثر بخش از حکمرانی علوی است که با تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با تکیه بر اراده و عمل و بلوغ ایمانی و رشد سیاسی در برابر استیلای شرق و غرب تمام‌قد ایستاده و بحمدالله تبدیل به جامعه‌ای ولایی، شکست‌ناپذیر و همدل شده است.
 
اینک انقلاب اسلامی در پنجمین دهه از عمر با عزت خود، علی رغم تمام مشکلات و دسیسه‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی با تمسک به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و تبعیت از رهبری حکیم و سیاستمداری سترگ، باکی از فتنه‌ها و دشمنی‌ها ندارد و با حول و قوه الهی راه پرافتخار خود را تا قیام حضرت بقیة الله الاعظم (عج) ادامه خواهد داد.
 
مجمع جهادگران فارس با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام پرفیض رمضان‌المبارک و تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، با استمداد از حضرت، ولی عصر (عج) به روان پاک معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و همه شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافع حریم و حرم که جان شریفشان را در جهت استقرار و اعتلای این نظام فدا کردند، درود فرستاده و بر تحقق اهداف بزرگ انقلاب به ویژه در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی، خاصه رشد تولید با مشارکت مردم تاکید می‌نماید.
 
همچنین از خداوند متعال آرزوی صحت، سلامت و طول عمر برای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و استواری و سربلندی ایران عزیز را مسألت می‌نماید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار