معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

والدین شهدا، ارزش‌ها را در کانون خانواده نهادینه کردند

سرهنگ ظریف گفت: جایگاه خانواده شهدا در ترویج و حفظ ارزش‌های اسلامی بسیار حائز اهمیت است چراکه ارزش‌هایی همچون ایثار، ازخودگذشتی و جهاد تنها در بستر خانواده‌هایی مکتبی شکل گرفت و موجب رشد و تعالی فرزندان این سرزمین شد که برای حفظ این ارزش‌ها داوطلبانه جان خود را فدا کردند. 
کد خبر: ۶۵۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ - 28March 2024

والدین شهدا، ارزش‌ها را در کانون خانواده نهادینه کردندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سرهنگ «محمد ظریف» معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در دیدار با خانواده‌های شهیدان «مجید ناطقی» و «ناصر فضلی» با اشاره به جایگاه والای شهدا در مکتب ولایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شهدا نقشی بی‌بدیلی در ترویج فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی در جامعه و گسترش ارزش‌های اسلامی و انقلابی در میان جوامع دیگر ایفا کرده‌انذ.

وی با تاکید بر حفظ ارزش‌های والای مکتب شهدا گفت: جایگاه خانواده شهدا در ترویج و حفظ ارزش‌های اسلامی نیز بسیار حائز اهمیت است چراکه ارزش‌هایی همچون ایثار، ازخودگذشتی و جهاد تنها در بستر خانواده‌هایی مکتبی شکل گرفته و موجب رشد و تعالی فرزندان این سرزمین شد که برای حفظ این ارزش‌ها جان خود را فدا کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مبانی اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه بسط و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت با ازخودگذشتگی شهیدان در میان جوامع دینی به جایگاه رفیع خود رسیده است.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: کلمه شهادت یکی از عمیق‌ترین مفاهیمی است که در تاریخ فرهنگ ایران اسلامی شکل گرفته است؛ بر همین اساس خانواده‌های معزز شهدا الگویی نوین را با بهره‌مندی از این مفاهیم دینی در مسیر تربیت و تعالی انسانی بکار بسته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار