فرمانده ارشد ارتش در استان قم:

توزیع بسته‌های معیشتی جلوه‌ای از خدمت‌رسانی ارتش به مردم است

امیر «محسنی زرین» گفت: ارتش همواره با مردم و در کنار مردم بوده و همکاری در راستای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، جلوه‌ای از خدمت رسانی ارتش به مردم است.
کد خبر: ۶۵۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ - 27March 2024

توزیع بسته‌های معیشتی جلوه‌ای از خدمت‌رسانی ارتش به مردم استامیر سرتیپ دوم «نعمت محسنی زرین» فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم در حاشیه رزمایش مومنانه توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: این رزمایش به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مسجد اباذر بلوار شهید محلاتی قم برگزار شد.

وی افزود: در نخستین مرحله رزمایش مومنانه فوق، تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد و مراحل دوم و سوم این رزمایش نیز روز ۲۱ فروردین در سالروز شهادت امیر صیاد شیرازی و ۲۹ فروردین روز ارتش برگزار خواهد شد.

امیر محسنی زرین با اشاره به همکاری قرارگاه جهادی ارتش در موضوع خدمت رسانی به مردم ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم، به لحاظ نیروی انسانی، مادی و امکانات لجستیک با موکب مسلم بن عقیل (ع) همکاری کامل دارد؛ حتی در ایام پیاده روی اربعین نیز امکانات ارتش در خدمت انتقال امکانات و تجهیزات به عمود ۵۳۵ محل استقرار موکب مورد نظر، قرار گرفت.

فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) تاکید کرد: خدمت به مردم از آرمان‌ها و اهداف ارتش بوده و مشارکت در رزمایش مومنانه جلوه‌ای از خدمت رسانی ارتش می‌باشد؛ کارکنان ارتش نیز در موسم پیاده روی اربعین نیز با شوق و شعف و انگیزه الهی فراوان، با موکب مسلم بن عقیل (ع) همکاری می‌کنند.

در نخستین سری رزمایش مومنانه در مسجد اباذر قم، ۱۱۰ بسته معیشتی شامل برنج ایرانی، گوشت گرم، انواع حبوبات، روغن، رب گوجه، ماکارونی خرما و یک جفت دمپایی بسته بندی شد و در اختبار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

موکب مسلم بن عقیل (ع) یک موکب مردمی است که از جمعی از نمازگزاران مسجد، ولی عصر (عج) خیابان دروازه ری تشکیل شده است؛ این موکب در آخرین روز‌های سال ۱۴۰۲، با برپایی پویش مهربانی و کمک خیرین، زمینه آزاد سازی یک زندانی غیرعمد را فراهم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار