امام جمعه لامرد:

مسئولان باید به جایگاه تولید در پیشرفت اقتصاد کشور توجه ویژه داشته باشند

حجت الاسلام «آزاد» به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولان باید بیش از پیش متوجه جایگاه تولید در پیشرفت اقتصادی کشور باشند و مشکلی که در بحث اقتصادی داریم و موانعی که سر راه تولید وجود دارد نیز دنبال شود تا مشکل مرتفع شود.
کد خبر: ۶۵۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ - 23March 2024
مسئولان باید به جایگاه تولید در پیشرفت اقتصاد کشور توجه ویژه داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد آزاد» امام جمعه لامرد ضمن استفاده بهینه از ایام ماه مبارک رمضان بر آمادگی کامل برای شب‌های قدر اظهار داشت: رمضان ماه نزول قرآن کریم این معجزه الهی بر پیامبر گرامی اسلام برای هدایت انسان‌ها، ماه خوبی، خلوص، بندگی، آرامش، مهربانی و جدا شدن از خودخواهی است؛ ماه رمضان دارای برکت، رحمت و آمرزش برای بندگان مومن خداست..
 
وی به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب بنام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: مسوولان کشور باید بیش از پیش متوجه جایگاه تولید در پیشرفت اقتصادی کشور باشند و مشکلی که در بحث اقتصادی داریم باید موانعی که سر راه تولید وجود دارد نیز دنبال شود تا مشکل مرتفع شود.
 
آزاد گفت: معیشت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است که رهبری نیز بار‌ها برآن تاکید داشتند و مسوولین باید در پیشروی واردات بی رویه، مالیات‌ها و موانع دیگر با همت و تلاش مرتفع کنند.
 
این مسئول به طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: حرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه برای همه عالم دردناک است و این وز‌ها شاهد این هستیم که روزانه ده‌ها نفر در این باریکه به شهادت می‌رسند و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در مورد این مهم بویژه تحریم کالا‌های اسراییل توسط کشور‌های اسلامی و آزادی خواهان جهان صورت گیرد.
 
وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان امسال یک ماه رمضان متفاوت است و در دعا‌هایی که می‌خوانیم، به یاد مردم مظلوم غزه و به یاد گرسنگی این مردم، و غم‌ها و غصه‌های آن‌ها بیافتیم که از همه طرف آن‌ها را محاصره کرده اند و البته باید گفت این مردم مظلوم، مقتدر و مقاومند.
 
خطیب جمعه لامرد به اخلاق نیکو در منطقه اشاره کرد و گفت: فضای جامعه با بداخلاقی نمی‌چرخد و روز به روز شاهد برتر شدن اوضاع هستیم و باید سیره اهلبیت را دنبال کرد.
 
این مسئول بیان داشت: اخلاق جامعه اسلامی باید اخلاق کریمانه و امام حسنی باشد و فضای رقابت انتخاباتی تمام شده و حال فضای همدلی و برادری است و نباید به این مطالب توجه کرد.
 
وی به امنیت داخلی اشاره کرد و گفت: در اتفاقات سال گذشته بیش از ۹۰ نفر از نیروی‌های فراجا به شهادت رسیدند و هزینه سنگینی را برای نظام بوجود آوردند و کسانی که به دنبال برهم زننده نظم و امنیت کشور هستند را شناسایی و به نیرو‌های امنیتی معرفی تا طبق قانون برخورد شوند.
 
امام جمعه لامرد افزود: به قله نزدیک شده‌ایم و در این دولت به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کرده‌ایم و باید روحیه مردم و مسوولین طبق شعار سال جهادی باشد و خستگی معنا نداشته باشد تا به آرمان‌ها برسیم.
 
خطیب جمعه لامرد به موضوع مسکن اشاره کرد و گفت: در شهرستان لامرد با توجه با اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان، اما نمی‌توان نمره خوب و عالی داد.
 
وی بیان داشت: در تولید و ساخت مسکن باید جهش تولید شکل گیرد و یک حرکت جدی صورت گیرد و باید با نگاه اسلامی و طبق ذائقه مردم این منطقه منازل مسکونی را یک طبقه ساخته و واگذار شود.
 
امام جمعه لامرد با بیان این مطلب که صنایع باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند افزود: این منطقه به سمت جهش اقتصادی و ورود صنایع در حال پیشرفت و سرعت است و شرایط مناسب برای اجاره مسکن جوانان وجود ندارد و این باعث شده است تا به مردم فشار بیاید و قرار نیست که با ورود صنعت به این منطقه به جامعه و مردم ما فشار بیاورد و صنایع باید زیرساخت‌های مسکن برای کارکنان و پرسنل خود تهیه کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها