امامزادگان عشق لامرد مامن مردم برای آغاز سال جدید شد

حضور پرشور مردم در آغاز سال ۱۴۰۳ در جوار شهدای گمنام شهر لامرد دیدنی است.
کد خبر: ۶۵۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ - 23March 2024
امام زادگان عشق لامرد مامن مردم برای آغاز سال جدید شد + فیلمبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، مردم لامرد لحظه تحویل سال جدید را در کنار بارگاه مطهر شهدای گمنام شهر لامرد و دیگر اماکن مذهبی سال جدید خود را تحویل کردند.
 
گفته می‌شود تحویل سال را هر طور بگذرانید تمام ایام سال نو شما همان‌طور است که در این رابطه یکی از جوانان به خبرنگار دفاع‌پرس گفت: لحظه زیبای تحویل سال را که روایت شده دعا مستجاب می‌شود، در کنار شهدایی گذراندم که بی شک اگر ایثارگری و فداکاری آنان نبود، هرگز این امنیت، آزادی و آسایش کنونی را نداشتیم.
 
دیگری می‌گفت: اگر با شهدا باشیم بی شک دلمان هم شهدایی می‌شود.
 
بله همین طور است؛ خیلی از جوانان و مردم ایران زمین هنگام لحظه معنوی تحویل سال را با حضور در گلزار شهدا سال جدید را بر مزار مطهر شهدا آغاز کردند.
 
عده‌ای از همشهریان هم مانند پرستاران، نیروی آتش نشانی، امدادی، پلیس ونیروی انتظامی و پرسنل مجموعه‌های صنعتی در لحظه تحویل سال در پست‌های خود در حال خدمت رسانی به مردم بودند. 
 
هرساله بارگاه مطهر شهدای گمنام شهر لامرد با استقبال بی‌نظیر از سوی شهروندان مواجه می‌شود به‌گونه‌ای که این مجموعه مذهبی همواره در صدر مکان‌های پُربازدید سال تحویل در لامرد است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها