فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز خبرداد؛

ارسال محموله غذایی به سیستان و بلوچستان

سرهنگ پاسدار «محمدی» گفت: سه دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری حامل مواد غذایی و پوشاک جهت کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.
کد خبر: ۶۵۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ - 17March 2024
بسیجیان شیرازی پای کار کمک‌های انسان‌دوستانه با ارسال محموله غذایی به سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «مسلم محمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز شامگاه  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سیل در سیستان و بلوچستان برابر وظیفه ذاتی، خود را مکلف به یاری همنوعان می‌دانیم.
 
وی افزود: در این راستا سه دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری حامل مواد غذایی و پوشاک جهت کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله شیراز در خصوص اعزام متخصصان جهادی بسیجی به مناطق سیل زده گفت: یک تیم تخصصی پنج‌نفره امداد و نجات با تجهیزات تخصصی به همراه محموله‌های مذکور توسط حوزه مقاومت بقیه الله (عج) بسیج نفت سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در تاریخ ۲۳ اسفندماه به منطقه سیستان و بلوچستان اعزام شد و تا سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ جهت خدمت‌رسانی در این منطقه حضور دارند.
 
گفتنی است، باران‌های سیل‌آسایی که از روز یکشنبه ۶ اسفند تا پنجشنبه دهم اسفند ۱۴۰۲ جنوب سیستان و بلوچستان را فرا گرفت، به بخش‌های مختلف زیرساختی و کشاورزی این استان خسارت‌های زیادی وارد کرد.
 
به دنبال بارش‌های شدید، نیرو‌های خدماتی و امدادرسانی بسیج شدند تا جلوی خسارت‌های احتمالی به جنوب استان را بگیرند؛ اما با توجه به‌شدت بارش‌ها، سیلاب به وقوع پیوست و با وجود تلاش‌های فراوان جنوب استان متحمل خسارت‌های زیادی در بخش‌های مختلف شد.
در این مدت یک هزار و ۹۴۷ روستای سیستان و بلوچستان تحت تأثیر سیلاب قرار گرفت و واحد‌های مسکونی زیادی بر اثر جاری شدن سیلاب آسیب کلی و جزئی دیدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها