خانواده شهدای دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان آیین تجلیل از خانواده شهدای این دانشگاه در سالن آمفی تئاتر شهید پرتوی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ - 16March 2024

خانواده شهدای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان تجلیل شدند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،«رضا رنجبرکریمی» رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در آیین تجلیل از خانواده شهدای اين دانشگاه اظهار داشت: رزمندگان با اخلاص و از خودگذشتگی در جبهه حق علیه باطل برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه کردند و نگذاشتند دشمن ذره ای از خاک ایران را تصاحب کند.

وی افزود: هر زمان نام شهدای انقلاب اسلامی می آید فضا عطرآگین می شود، زیرا آنها بندگان خالص خدا بودند.

رنجبرکریمی اظهار كرد: رزمندگان با تکیه بر عبودیت و بندگی خالص خدا، با استفاده از امکانات کم در جنگ رو در روی دشمن ایستادند و پیروز شدند و این از معجزه های جنگ تحمیلی بود.

در ادامه حجت الاسلام «پورمحی آبادی» مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان نيز گفت: شهدا با اهدای خونشان، سفره ای پر از نعمت برای ما فراهم کردند.

وی افزود: شهدا با ویژگی عبودیت و اطاعت از خدا دنیا و آخرت خود را آباد کردند.

 سئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به راه های تقرب به خدا اشاره کرد و گفت: کسی پیروز واقعی است که صبر پیشه کند مثل جانبازان که در مقابل درد و رنج های دوران جانبازی صبر و تحمل می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار